hermi irka

Friss topikok

Címkék

2008.09.27. 21:02

szerző: hermi67

Valahol muszály M O S T panaszkodnom-úgyhogy itt teszem.A helyzet egyre rosszab-nagyink reggelre csurig pisilte a kisszobát-mármint a laminált padlót.Állt a vizelet mindenhol.Még "jó",hogy itthon voltak a gyerekek,és foglalkoztak a kicsivel-aki mellesleg éhes volt nagyon-mert nekem fel kellett takarítanom,mielőtt még elindul,és elcsúszik rajta:-(. De az,hogy még jó,túlzás. Levi telejesen ki van-nem bírja ezt az egészet. Nagyon sír-mondta az apjának,hogy adjuk nagyit kórházba-de persze nem-habár azt mondta a párom,hogy ha a helyzet komolyodik,akkor nem lesz más választás. Hát,nem tudom,mi még ennél is "komolyabb". Egyébként napközben is pillanatok alatt letolta a bugyit a szoba közepén-persze én elnn voltam a kicsivel,a fiúk a kisszobában,apa meg szunyókált ugye-csak még időben felkelt. Persze Ő reggel nincs itthon,tehát nem igazán érdekli szerintem ez az egész. Mondtam neki,hogy szólok anyukámnak,hogy minden reggel 7-körül jöjjön el hozzánk ha tud,és legyen addig itt, amíg Ő haza nem ér a munkából-és nem tetszett neki. Nem értette,hogy minek? És mikor megkérdeztem tőle,hogy szerinted mit csinálok egyedül,ha mondjuk éppen szoptatom a picit-és rá rájön mondjuk a szoba közepére carás-még úgy nézett rám,mint a véres rongyra.

Én nagyon nagyon szeretem nagyit,és nem bántanám meg semmi pénzért-de azt gondolom,hogy nem fogom csinálni ezt. Apának eddig eszébe sem jutott elmenni dolgozni,persze most igen,merthogy ugye kell a pénz. Húúúúúúú,nagyon nagyon elegem van...............

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr125359206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_88026 2008.09.27. 21:16:35

Hermi tényleg próbáljatok meg nagyon gyorsan keresni egy otthont ahol elhelyezhetitek.Így a gyerekek is tönkre mennek lelkileg és ti is. :(:(:(

Ismeretlen_45348 2008.09.28. 11:34:42

Csatlakozom, ezt így nem fogjátok bírni, ki fogtok készülni :( :( Kitartást...
süti beállítások módosítása