hermi irka

Friss topikok

Címkék

2008.11.10. 07:51

szerző: hermi67

Tegnap két dolog is történt,ami ide kívánkozik.Az egyik szomorú és aggasztó és sorolhatnám, a másik rendkivül vicces(számomra legalábbis). Maradjon a végére a humor.

Marci tegnap  5 óra körül jött a barátaival az iskolájuk környékéről. Kapott valami zenét a telojára,meg akarta hallgatni,mondta a többieknek,hogy menjenek,Ő leül,majd megy utánuk. Ahogy ott ült a padon,odamnet hozzá két nem az idén barnult kiskorú polgártásra,és az nagyobb(az kb.akkora volt mint Ő,csak idősebbnek tűnt),mondta neki,hogy:"add ide a telefonod".Marci mondta neki,hogy dehogy adom,húzzá el innen.Erre a rohadék:akkor megverlek.Na, az én szende kisfiamnak sem kellett több,mondta neki,hogy ok,játszuk le:-). erre a rohadék már ütött is,orrnyergen találta,ököllel:-(. És közben oldalról a másik,a kisebb,akit Marci észre sem vett,ököllel halántékon csapta Marcit. Na,ennyi volt az összes ténykedésük,Marci úgy elagyalta Őket,hogy sírva futottak el,még majdnem a bici is ott maradt. Mondta Marci,hogy nem tudja kik voltak,olyan sötét volt.Meg azt is mondta,hogy Ő is félt az elején,de azt mondta,hogy Őt két ilyen mocsok nem fogja félelemben tartani és zsarolni. És ott már el is dőlt a dolog,Marci javára:-D.

Bizonyos szempontból jó,hogy van az embernek olyan gyereke,aki nem is ijed meg,és még ömvédelmet tanul évek óta. De ez nem megoldás. Levim is tanul önvédelmet,de biztos vagyok benne,hogy az Ő telefonja nem lenne meg:-(. Nincs benne semmi-még egészséges,agresszió sem,illetve szerintem Ő fél is  a fájdalomtól.:-(. És ezen nem nagyon lehet változtatani,apa szerint majd nagyobb korában más lesz.Egyébként meggyőződésem,hogy Levi kétszer akkorát tudna ütni,mirt Marci.

De szomorú,hogy itt tart a világ,délután 5-kor nem lehet forgalmas helyen jönni az utcán,mert ilyesmi történhet Veled! És persze 10-ből 9,5szer nem az idén banult polgártársak a hunyók. F...a,ugye?

És a vicces történet:-D.

Hallottatok már a Vakond-brigádról? Nos,tegnapig én sem:-D. délután 6 körül tologottam lenn Kökölyszit a barátnőmmel(a fürdetősasszonnyal) együtt délutáni levegőzés címén a zagyva parton. Van ott egy kis játszótér,fa mászókával,hintával,meg mindenfélével. Valamelyik önkormányzati politikusunk úgy ítélte meg,hogy újat kell csinálni(ez nem baj,sőt-bár a régi is jó volt még szerintem). De hogy milyen határidőt adott,azt csak gondolom a tegnap látottakból. Az esti sötétségben kb 8-10 muksó,mint egy bősz fül-orr-gégész csapat, bőszen csináltak valamit a téren,amit én egyenlőre olyan Lost-os bunker alapnak véltem:-D., a fejükon világított ezerrel a fejlámpa,csak az volt a baj,hogy az,amin dolgoztak,kicsit messzebb volt a mandulánál :-D.  Fogalmam sincs mi lesz, de az is eszembe jutott,hogy ez lesz kicsiben a szolnoki celeb vagyok,anyaaaaaaaaaaaa, elvesztem:-D.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr165359231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_103950 2008.11.10. 20:47:22

hu ez nagyon durva..milyen világot élünk.még szerencse hogy Marcid ilyen talpraesett kis ficko.

DiÁcska 2008.11.11. 09:20:16

Hú ha tudnád én pont ilyen dolgoktól félek mikor Zolika egyedül közlekedik haza :( Általában ha délutáni edzésről jön az már bőven 5 után van és soha nem lehet tudni akkor mikor toppan elé 1-2 "jó" gyerek..ez borzalmas. De neked nagyon ügyes talpra esett fiad van gratulálok!!! Játszótér ...hát sztem nagyon klassz lesz bár ami volt az is jó volt,nálunk itt hátul a Bimbó úton is mindent eltúrtak pedig ez a játszó max.3 éves volt és sztem nagyon klassz volt szép fa játékok stb.De most biztos erre van pénze a városnak:)) szioka

brü 2008.11.11. 10:46:15

Hú basszus ez nagyon durva :(De olyan jó, hogy ilyen talpraesett a fiad!!Szomorú hogy csúcsidőben is ilyen történhet az emberrel...:( Kicsit megkésve, de boldog hófordulót Nektek is, Kökölyszi csodaszép :)
süti beállítások módosítása