hermi irka

Friss topikok

Címkék

2009.03.02. 14:40

szerző: hermi67

Úgy látszik,a hivatalokkal valahogy nincs szerencsém:-(.Nem elég az apeh ellenkezése,most beállta a sorba az államkincstár is.Még tavaly decemberben beadtuk az energiaár támogatási kérelmet-pontosan dec.19.-én(gáz és távhő szolgáltatásra). Január elején viszajött 2 hiánypótló nyomtatvány,mert állítólagnem volt alárvaegyiksem-nemigaz,éntöltöttem ki,de a férjem írta alá,mert ő az igénylő. Mindnegy,kitöltöttem a "hiányt",és jan. 9.-én ajánlva vissza is küldtem. Februárelején megis jött  a gáztámogatásról a határozat, de a távhőjé nem. Én persze rögtön felhívtam az államkincstárat, és ott azt mondták,hogy ott van már a kérelem,de még nincs feldolgozva,de ha jár,akkor visszamenőleg meg fogjuk kapni a támogatást. Ehhez képest ma jött egy végzés,ami arról szól,hogyMi nem adtuk be a határidő végéig a kérvényt(potosabban a hiánypótlást-ami együtt ment el a gázéval)-ezért az eljárást megszüntették,nem kapunk kedvezményt,de azért 15 napon belül fellebbezhetünk. (rohadtul mérges,toporzékolós és kurvára káromkodós smile). Persze rögtön telefon(mondanom sem kell, csak mobilunk van),és ugye azt sem kell mondanom,hogy a hölgynek,akivel beszéltem,fogalma sem volt,hogy mi történhetett. Abban maradtunk,hogy holnap délelőttre előveszi azanyagunkat,és mebeszéljük telefonon-persze,én hívjam fel őket.Szóval,az a helyzet, hogy rohadtul elegem van abból,ami ebben az országban megy. És ha én így végezném a munkámat,mint ahogy itt nagyon sok helyen(TISZTELET A KIVÉTELNEK) hát felköpnék és aláállnék rendszeresen.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr95359291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

brü 2009.03.02. 15:10:26

*mérges* Inkább játssz velem ;)

Ismeretlen_113410 2009.03.02. 23:08:44

Nekem is elegem van a hivatalokból.(mérges smile)Egyszer felhívtuk a MÁK-ot,mert új számlaszámra kértük a csp-t,hogy megkérdezzük melyik számlára utaltak a régire vagy már az újra,a nő(hölgynek nem nevezem,nem illik rá)beleordított a telefonba,hogy majd meg fogjuk kapni 15.-éig kell megérkeznie és lecsapta a telót.Meg se várta,hogy elmondjuk mi a probléma,mihelyst meghallotta,hogy a csp-vel kapcsolatban kérdezek agresszív lett.Ezekről ennyit.:(Sok türelmet Neked!Puszi!♥

viktotria16 · http://www.viktotria16.blogol.hu/ 2009.03.04. 07:08:49

Uhh...ez már tényleg szégyen...de remélem sikerül elintézni! Puszi

Bibécske 2009.03.04. 08:38:42

...... jó fejek:( ááá nekem is elegem, van pláne, amikor ők rontanak valamit, akkor talán egy bocsánattal elintézik, de az sem mindig jön ki a szjukon, bezzeg ha mi tévedünk, akkor fenyegetnek rögtön, hogy ilyen, meg olyan következménye lesz:-/ Sok puszi neketk:)

Ismeretlen_101886 2009.03.04. 21:50:43

sajnos nem tudok,most Neked segiteni. sokat gondolok Rad! jol vagytok?
süti beállítások módosítása