hermi irka

Friss topikok

Címkék

2009.03.18. 21:06

szerző: hermi67

"Termékeny" napok vannak mögöttem-jó és rossz értelemben is. Tegnap előtt este apa  itthon volt,és kaptam egy kis kimenőt-felmentem a X.-en lakó barátnőmhöz,Csillához,és ott töltöttem kb.2,5 órát-persze jött még Edit barátnőm is. Előtte azért megfürdettem-megetettem babucimat,aztán itthon hagytam az összes pasit:-D. Nagyon kellett már-eszméletlen sokat nevettünk-ittunk egy ici-pici alkoholkát is:-D. Ez volt az egyik pozitívum. Negatívumként viszont bejött:elromlott a mosógépem(kb.20 éves volt):-(. De rögtön hozott is magával valami jót-vennem kellett egy új mosógépet,mert ezt már nem volt értelme megjavíttatni. Bár ez most úgy hiányzott,mint üveges Tótnak a hanyatt esés-de próbálom a jó oldalát látni-van egy hiper-szuper, új mosógépem. Apa kérdezte is tőlem,hogy tetszik-e?Mondtam neki,hogy igennn,nagyon széép,nézd csak! Persze kinevetett,én pedig mondtam neki nevetve,hogy legalább olyan szép, mint egy horgászbot:-D. Erre Ő:ááááá,annál sokkal szebb:-D))))).

Egyébként mostanában olyan fáradt vagyok-biztosan a tavasz hiánya okozza. Bár lassan csak-csak eljön-mintha a madarak már azt csicseregnék.

És csináltam egy-két képet rugóláb seriffről-cak hgytöbb legyen:-).

 Ilyen ügyes.-).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Még mindíg Egyfogú:-D:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És ilyen kis vigyori:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Feláll,és kapaszkodva oldalra és előre is lépeget-szinte egy hét leforgása alatt tanulta meg. Hihetetlen,milyen ügyes. Perze azértelőfordul,hogy koppan-jujj,denemszeretem. De azt is tudom(2 nagyfú után már hajajjj:-D),hogy lesznek még koppanások-remélem,csak picik.

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr45359303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_101886 2009.03.19. 11:47:13

istenem de edes:) alkoholka jo:DDD lesznek bizony, de igy tanulnak:) nagyon-nagyon ugyes szepseges Kokolyszi. cuppanos:) ui: lassan lejebb veheted a racsot:)

Ismeretlen_82661 2009.03.20. 01:34:55

Imádom azt a vigyori boldog pofit :)

Reni 2009.03.20. 10:32:19

Bizony a rácsot tessék lejjebb tenni! Barátnőzés meg igenis kell...ha alkoholka is van az sem baj! Édes vigyorgós Kökölyszi!

Biababa 2009.03.20. 13:13:29

Édes kis egyfogú! :) Tegnap megrendeltem neked Micimacit. 6 héten belül érkezik hozzád! :)

brü 2009.03.20. 20:02:49

Annyira gyönyörűűűű:)

Ismeretlen_120062 2009.03.23. 11:50:16

Szép kis pofija!!!!!♥

andianyu3 2009.03.24. 05:35:04

Hú, de sok igazság van a pedagógus-levélben! Nem döbbenek meg, nálunk majd ugyanez a helyzet! Puszi!

syn 2009.03.25. 08:50:09

nagyon édi kis pofija van ♥
süti beállítások módosítása