hermi irka

Friss topikok

Címkék

2009.03.21. 16:30

szerző: hermi67

Annyira rosszul kezdődött a mai nap,hogy nagyon:-(. Csak reménykedni merek,hogy több rossz nem történik.A párom reggel fél hétre jár dolgozni. Kökölyszi általában fél6-körül ébred,de ma kicsit tovább aludt.Én annyira aludtam,hogy észre sem vettem,mikor Miklós elment. Arra ébredtem,hogy felébeszt,menjek gyorsan,mert a szembe szomszédunk,Marika néni bejárati ajtaját nyitva találta,és ott fekszik szegénykém az előszoba-kisszoba küszöbön eszméletlenül. Neki el kellett mennie dolgozni,úgyogy én hívattam ki a mentőt(egy szomszéddal,mert Marcika tegnap este eltette a telefonomat,és persze hogy nem találtam). Szegény Marika néni,töbször volt már rosszul, sokszor szólt Nekünk-de nem mindíg tudott. Valószínűleg most is hozzánk indult,csaknem ért át:-(. Most az intenzíven van,lélegeztetik,úgy néz ki,agyvérzése volt:-(.De nagy a valószínűsége, hogy már nem fog eszméletre térni:-(. 84 éves.És azok közé az idős emberek közé tartozik,akik nem sárkányosodtak el idős korukra.Pedig elvesztette már kb. 20 éve a férjét,5 éve 2 lánya közül az egyiket,utána a vejét....és mégis kedves volt(mindenkivel,nem csak velünk!), még nem is "butult" el...csak nem volt hajlandó semelyik unokájához,sem a lányához költözni-pedig vitték volna magukhoz. Nagyon sajnáltam. Mikor megnéztem,oldalt feküdt,és olyan volt,mint aki alszik-csak a légvétel nem a szokvános volt....nem mozdítottam meg,mert nem kellett újraélsztenem, viszont betakartam szegénykét,mert láttam,hogy a teste fázik:-(. Meg persze értesítettem az egyik unokáját. A mentősök kb.6 perc múlva itt voltak,korrekt módon ellátták,és normálisan ,érthetően elmodták az unokájának,hogy mi a helyzet. Szóval,ez törént. A fejem azóta is fáj,pedig már gyógyszert is vettem be...Mindenestre,azt hiszem,talán az lenne a legjobb,ha szépen elaludna...nagy kegy a csendes,békés halál-én úgy hiszem. Remélem,megadatik Neki-emberi szemmel nézve megéremelné.

Most nem is írok többbet.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr435359304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bibécske 2009.03.21. 18:03:06

Nagyon sajnálom:( de megint úgy meghatott az írásod, mert szomorú dolog történt, de a jóságod annyira, de annyira árad belőle, hogy megyek is, mert sírni fogok:( Remélem, nem szenved szegény néni sokat/többet és tényleg jobb lenne neki, csendben nyugodtan elmenni:( Sok puszi neked:)

Ismeretlen_82661 2009.03.24. 05:31:31

Sajnálom :( Az ilyen öreg nénik pótolhatatlanok tudnak lenni :(
süti beállítások módosítása