hermi irka

Friss topikok

Címkék

2009.04.03. 21:42

szerző: hermi67
Jó érzés tudni,hogy van még emberség és segítőkészség a világon. Hogy ezt miért írom? Ma,elmentem Kökölyszivel abba az üzletbe,amit egyre több magyar nő választ:-D.Persze,tőlünk rohadt messze  van mind a kettő, és ráadásul már fél 6volt,mikor elindultunk. Így aztán beletettem PeiMórt e kenguruba(jól van na,ne szisszenjetek már fel annyira:-D), a hátamra felcsaptam egy jó nagy hátizsákot, aztán irány a busz. Teljesen jó volt mindaddig,míg a pénztárnál rá nem jöttem,hogy nem lesz egyszerű kipakolni a kocsi mélyebb részeiből úgy,hogy4. szülöttem a hasamon lógva kalimpál. É persze kissé túlvásároltam magam,úgyhogy bejött a képbe még egy pusz szatyor is. Javában bénáztam a pénztárnál,mikor egy férfi beállt mögém,és szó nélkülsegített kipakolni.-). Jól esett nagyon. Kb.3 nap múva (legalábbis annyinak tűnt nekem) sikerült is kicsámpáznom az üzletből,szépen felpakolva elöl-hátul és oldalt.Mindeközben Kökölyszim tetszése jeléül végig óbégatta,tülkölte és berregte az egész utat-sok ember nagy derültségére. Elértünk a buszmegállóig,de előtte még integettünk  a zebránál az éppen elinduló busznak.Nem nagyon kaptam agyvérzést:-D. megálltunk,és jobb híján csiga bigát és társait énekelve vártuk a következőt. Aztán egyszer csak látom,hogy jön a busz-de áááá,ez csak a TESCO járat....és mi történt? Busz szépen beállt-bácsi ajtót kinyit,és int:tessék jönni:-).És elhozott:-). ez is jól esett nagyon. És a  buszon belebotlottam egy ismerős csajba,aki a két fiával kinnvolt a Tescoban-és a nagyobb(15 éves)cipelte helyettem a nehéz szatyrot,pedig nem is ismer.... Ezis jól esett nagyon. Szóval,van még a világon emberség.♥♥♥

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr365359310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_113491 2009.04.04. 07:15:34

Igen valóban jó.hogy akadnak még segítőkész emberek! Szerencsére néha én is találkozom velük!

Ismeretlen_45348 2009.04.06. 13:30:23

Tökjó :)) (Ha a hátadra vennéd kökölyszit, sokkal könnyebb lenne a mozgás ;) )

Ismeretlen_105483 2009.04.07. 18:16:06

Ráadásul mindezt egy nap leforgása alatt! :) Szeretnek ám Téged odafent :) :) S valóban tök jó! :))))
süti beállítások módosítása