hermi irka

Friss topikok

Címkék

2009.05.22. 13:59

szerző: hermi67
Holnap érdekes napom lesz. A barátnőm reggel7-kor megy be a kórházba,csináltat egy kis szilikonpótlást a cickójába,és én végig ott leszek a műtőben vele. Sőt,még fotózni is fogok egy keveset.Még mielőtt valaki elszörnyülködne, életemből 3 évet műtősnőként töltöttem,úgyhogy nem leszek rosszul:-D.Nagy élmény lesz,és biztosan nagyon szép lesz(mármint az eredmény). Ez a plasztikai sebész nagyon szépen dolgozik,és szerintem nem is drága.Leírom az árát,de az orvos nevét nem. A  műtét mindennel együtt 661 000 forint.Persz,tudom,hogy drága-de nem mindenkinek.Deha belelgondolok,hogy némelyik celeb hölgynek1másfél milla volt,akkor tényleg nem drága.Sajnos nekem nins ilyenre pénzem-de azért nem vagyok elkenődve.Én maradok ilyen szétszopizott laposcici :-D.

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr135359339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

brü 2009.05.22. 16:17:48

Fotót mutizol, ha a bnőd engedi?:))Épp ma mesélte a bnőm, h az ő bnője is most csináltat akciósan, 1 milla helyett most "csak" 770e ft..asszem én is maradok ilyen lógós:)))

Judit/juci68/ 2009.05.22. 20:36:22

Az enyémeket kisebbíteni kéne....persze ők sem tudnak ellenállni a gravitációnak... :) :):) pusz

Ismeretlen_105483 2009.05.22. 22:05:44

Mielőtt Atival várandós lettem, nagyon kicsi cickóim voltak, 75 A-s és komolyan nagyobbakat szerettem volna.. Aztán Atit hordva jól megnőttem és most már úúúúúúúúúúúgy szeretném, ha újra azok a kis picik lennének... :) mert én már csak ilyen vagyok :)

Ismeretlen_95791 2009.05.23. 13:31:47

Na csajok,ugye hogy semmi sm jó?:-D.Viszont az enyémekre nem hat a gravitáció,olyan icike-picikék:-D.

Ismeretlen_124026 2009.05.23. 16:48:02

Na én sem büszkélkedhetek valami szép halmokkal.De nekem van egy barátnőm akinek szószerint nincs melle csak egy mellbimbója.Hát amikor bámulom a tükörba arra gondolok hogy legalább nekem van még ha lógos is!!!

Ismeretlen_101886 2009.05.25. 13:17:12

Pucci:DDD hermikem ne sajnald. a Zuram mindig azt mondja, hogy meg nem fogna azokat a felfujt leggomboket, amiket csak ugy odaragasztottak a nok mellkasara:)))aztan ugye ki tudja mi az igazsag...lehet igy akar lebeszelni, hogy meg eszembe se jusson:)))puszi

Reni 2009.05.25. 16:01:14

Én inkább az árát kérném annak a műtétnek...pótoltatni nekem sem kellene, ha meg kisebbet csinálnak akkor minek fizessek...ááá maradok én is így!

Magdalena · http://gondolathullamok.blogspot.com/ 2009.05.25. 17:52:21

Annyi pénzért én is inkább jól elutaznék a párommal valahova, aki szerint amíg nagyobb a cicim, mint a hasam (kivéve terhesség:)), addig neki megfelel. Ha meg külső szemlélőnek akarom mutogatni egy jó kis push-up melltartóval megoldható, kvázi ingyen. :))
süti beállítások módosítása