hermi irka

Friss topikok

Címkék

2009.08.24. 22:05

szerző: hermi67

Ma nagyon tuti sűrű napunk volt. Apának fel kellett mennie Petre munkaügyben,így gondoltunk egyet,és mi is felmentünk Vele.Ő elment a Szépvölgyi útra,mi pedig felkerestünk néhány antikváriust,hátha sikerülne eladni a parasztbútorunkat. És mikor végeztünk mindannyian,találkoztunk,és irány a vidámpark. Ezzel kapcsolatban vegyes érzéseim vannak,de ami a lényeg, a nagyfiúk jól érezték magukat.Hogy miért a vegyes érzések? Pl.azért mert nincs mondjuk sétálójegy,vagy ilyesmi. Peti még semmit nem használhat,mert kicsi,így én gyakorlatilag azért fizettem ki az igen borsos belépőt,hogy kb.527szer végigjárjam a parkot,és ,megpróbáljam az összes létező kavicsot kiszedni a legkisebbem szájából:-D.És az is bosszantott,hogy a magas belépő mellé még így is van olyan "játék",amiért pluszban fizetni kell. Régen,mikor a nagyok voltak kicsik,nem így működött ez a dolog,és szerintem jobb volt. A nagyok felültek mind szörnyűségre ill.Levente, a legutolsó kellőképpen fel is kavarta a gyomrát:-D. Mondjuk nem csodálom,mert én attól rosszul voltam,hogy lentről néztem:-D.  Kicsi Petink össze vissza hisztizte magát,főleg a kavicskiszedésnél-mármint a szájából. És persze nagyon keveset aludt(odafelé a vonaton 40 percet),így visszafelé még el nem indult a vonat,erősen ordított a drágám. Sehogy nem volt jó,ha letettem azért,ha felvettem azért,meg kalapom sem volt:-D. A többi utasnak esélye sem volt az elindulásig semmire(pl.zenét hallgatni,vagy beszélgetni):-D. Aztán ahogy elindultunk,elaludt,és aludt 1 egész kerek órát:-D. Mikor ideértünk a házunkhoz,örömében izgatott telefonálásba kezdett, ahogy pedig felértünk a lakásba,körbe körbe járkált, sikongatott, tapsikolt,vigyorgott-látszott,hogy örült annak,hogy hazaértünk:-D.

Apának szerdán mennie kell ójfent próbafőzésre.....de ez a pasi legalább valami pénzt ad neki a napért(reggel9-éjfélig),mert eddig még egyik tulajdonosnak sem jutott eszébe.

Jaaa,és holnap megyünk Hajdószoboszlóra-ha már így belejöttünk a vonatozásba:-D.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr25359376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása