hermi irka

Friss topikok

Címkék

2009.09.04. 21:55

szerző: hermi67

Jó régen....... sikerült már blogot írnom. Pedig történnek a dolgok mifelénk,de valahogy mindig itt ül valaki a gépnél,aki nagyon szeret pókerezni:-D. És az nem én vagyok. Vagy itt ül valaki,aki Mmetin2-zik,és az sem én vagyok. Vagy itt ül valaki,aki Star-Wars-ozik,és az sem én vagyok.:-D.

Megkezdődött a suli a drágáimnak-elég zökkenőmentesen,szerencsére. Bár az anyagi oldala azért elég döcögős.És persze elég fáradtak is-este nem tudnak elaludni időben,reggel pedig nehéz a felébredés. A reggeli ébresztő egyedül Petinek tetszik, mert most nyugodtan bemehet reggel 7-kor hozzájuk sikítozni:-D. Egyébként a picike újfent összeszedett egy harci sérülést- a homlokára egy szép lila foltot,amit a beépített szekrény sarkával való találkozás festett oda.Csak kicsit sírt,akkor viszont ordított,mikor púpkijövetelmegelőzés céljából fagyasztott cuccot nyomtam a homlokára. Drágám,annyira sajnáltam-de közben annyira édes is volt. Egyébként egyre ügyesebb-hátratett kézzel álldogál,és azon töri a fejét,hogy mit kellene rosszalkodni egy kicsit. Meg lehet zabálni.

Ráadásul a házunkban cserélik a folyosókon lévő álmennyezetet,hétfőn kezdték, a tervben úgy volt,hogy szerdán ideérnek a 6.-ra, leszedik,és csütörtökön jön a következő brigád,aki felrakja az újat. Ehhez képest  cstürtükön jött valaki, aki félig leszedte-iszonyatos kosz!-és persze senki nem fog jönni,majd csak hézfőn. Gondolom,akkor leszedik teljesen,és majd vagy 3 nap múlva ideérnek a felrakók:-/. az egészben csak az a gond,hogy elcseszték a világítást,így a folyosónkon nincs áram:-/. Mindegy,egyszer biztosan túl leszünk rajta. Persze,iszonyatos kalapálás,fúrás,fémes csörgések-ez mind vele jár. És egész nap. De legalább szebb lesz,mint volt.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr515359378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_119680 2009.09.05. 03:13:32

Csók a kis "lila" buksijára! Neked ölelés Katicám!

Ismeretlen_124026 2009.09.05. 09:22:10

Ezek a harci sérülések kellenek a gyerek gyerekké válásához!!!!Kicsit azért túrd ki a fiúkat hogy te is tudj irni!!!El vagy nyomva nagyon!!

Ismeretlen_129282 2009.09.05. 10:09:19

jaj szegényke:) sok gyógypuszit a homlokára:)

brü 2009.09.05. 11:35:30

Örülök,hogy végre írtál :) Puszika a kis buksijára:)

Ismeretlen_119475 2009.09.05. 16:18:56

Örülök hogy előkerültél :) Pussz az ifjaknak! Főleg a legkisebbiknek a púpos buksijára:)

Ismeretlen_113550 2009.09.05. 19:50:54

NA pusszantás Csáje! Már épp írni akartam, hogy merre tekeregsz mostanában, mert nagyon hiányoztál! Puszi Neked és a kispasinak a bibijére!! Pusszancs
süti beállítások módosítása