hermi irka

Friss topikok

Címkék

2009.11.25. 06:53

szerző: hermi67
Mindig ......tud meglepetést okozni a kicsikegyerekem. Tegnap apa partfissal felsöpörte az étkezőt-én pedig kiváncsiságból kitettem a lapátot a konyhába,jól látható helyre.Apa mondta Petinek,hogy vigye oda a lapátot-de szinte mondani sem kellett,mert ahogy meglátta,hogy apa sepreget-már indult is keresni-és egyem meg az okos fejét,odavittw apának-persze közben gagyarászott:-). Azután este még egyszer kipróbáltuk-és ugyan úgy,ahogy látta a partfist-már hozta is a lapátot. Szóval,egyre világosabbá válik előttem,hogy attól függetéenül,hogy nem beszél semmit-csak babanyelven-nagyon nagyon sok mindent megért-legfeljebb nem érdekli,amit mondunk Neki:-D. Este pl.azt játszota,hogy feémászott Marci ágyára,azon végigszaladt-és lelépett róla-de csak akkor,ha ott voltam mellette,és megfogtam. Ha nem álltam mellé,akkor megállt a szélén,és kiabált:-D. Nem gyenge a kiscsávó:-D.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr215359410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_66889 2009.11.25. 08:18:52

Nagyon-nagyon ügyes♥És mintha Gergőről írtál volna, ugyanezt csinálja az ágyon :)) Boldog névnapot drága druszám♥♥

Ismeretlen_119680 2009.11.25. 20:14:24

Nagyon boldog névnapot Neked Katicám! Majd kukk a blogom! pussz

Ismeretlen_105483 2009.11.26. 01:11:40

Boldogságos Névnapot Neked !!! :)

syn 2009.11.26. 19:15:25

Boldog névnapot hermim, kicsit megkésve!!!Nem tudok szívecskét írni mert Holly itt alszik a kezemben :))
süti beállítások módosítása