hermi irka

Friss topikok

Címkék

Levente

2010.05.23. 10:28

szerző: hermi67

Jajj,ez a gyerek,tegnap este a szívbajt hozta rám....hazajött,és elmondta,hogy a barátjának,Patriknak beleesett egy nagyon kedves emléke a Zagyvába(valami faragott bot,amit egy "régi"szerelmétől kapott).És Ő utána úszott!! Levetkőzött,és beúszott érte-persze nem sikerült kihoznia-a Zagyva ugyanis hatalmasra duzzadt-mint a folyók a napokban itt kelet felé. És persze hideg. És Levi érezte,hogy hideg,úgyhogy kijött,még időben. Még jó,hogy nem lett baja!!!Úgy megrémültem,hogy nagyon. Jól lecsesztem...Persze,rájött,hogy hülyeség volt.Mondtam Neki,hogy kisfiam,a tárgyak nem fontosak. Az emberek, az érzelmek,azok igen...De Ő ilyen,nagyon segítőkész....De akkor is!!!! nem is gondoltam volna róla,hogy ilyet tesz. Igaz,saját magától mondta,hogy többet nem csinál ilyet-de félve fogom elengedni....jajj....

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr295359487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_66889 2010.05.24. 13:33:53

jesszusom...pont a nagy áradások közepette..és mivel törölközött meg utána?ugye nem fázott meg??

Ismeretlen_129282 2010.05.24. 15:28:02

Jaj Istenem:O nagyon édes, és tündéri gyerek, de nagyon lökött is. Belegondolni is rossz, hogy mik történhettek volna. De jó, hogy nem lett semmi baja:) billentsd fenéken helyettem is.

Ismeretlen_124026 2010.05.25. 20:51:16

Jaj Hermim!!!!Meg örülök ezektől a fiúktól!!!Jó teacsra tett Marcim megint engem!:(((((

Ismeretlen_146138 2010.05.26. 15:27:10

Hermi! Egy ilyen hírre belém állt volna az ütő! Ügyes vagy ha ezt kellő higgadtsággal tudtad kezelni! Pusszancs

Ismeretlen_105483 2010.05.29. 08:24:53

Jézusom.... azt hiszem simán szívrohamot kaptam volna. Hála Istennek, hogy nem történt baja! nem fázott meg? Egyébként ha több ilyen önzetlen ember lenne a világon, nem itt tartanánk ;) de azért ne csináljon ilyenből rendszert.. inkább szervezzen mentőakciót, bevonva erre szakosodott szervezeteket ;)
süti beállítások módosítása