hermi irka

Friss topikok

Címkék

25 év

2010.07.28. 06:38

szerző: hermi67

Augusztus 1.-én lesz 25 éve,hogy dolgozom. És annak is,hogy ugyan ott dolgozom. Még emlékszem az első napra:-). Fiatalon,üdén,jókedvűen,légiesen könnyűen ,tele reményekkel kezdtem a munkát. Persze kaptam hideget-meleget-már az első napokban,mikor  még csak vakon tapogatóztam az "egészégügy termeiben". Akkor,fiatalon nagyon szép voltam-túl szép némelyeknek. Pedig sosem tulajdonítottam jelentőséget a szépségnek túlzottan-ajándéknak tartom,amit valamiért kap az ember. De igazából nem érekeltek a szemétkedések-fiatal voltam,és örültem az életnek,a függetlenségnek,szerettem az embereket.

Láttam sok mindent. Sok ember éleltének a megmentésében vettem részt közvetlenül is. Láttam sok örömet,és sok könnyet,láttam édes kicsi babákat születni,de láttam Őket harcolni az életért.Megismertem sok sok embert-köztük jó orvosokat,és rosszakat,és jó nővéreket,és rosszakat. Találtam barátot, szerelmet, kaptam sok sok köszönömöt.

A munkám iránti szeretetem semmit nem változott 25 év alatt. Nem fásultam bele-nem tudom,mi az.

De hogy miért is született ez a bejegyzés? Elgondolkodtam valamelyik nap. Ha nem lenne 3 gyerekem-ami 12ezer forint adókedvezményt von maga után(ugye,mi 3 gyerekesek ezt tudjuk),iletve nem lenne ennyire kevés a fizum-ami miatt havi 15000 forint alkalmazotti kedvezményt kapok-amit persze lehet adóév végén is igényelni- szóval akkor a kerek 25 év munkaviszony,és felsőfokú(E kategória-aki ilyen helyen dolgozik,az tudja)végzettség után, nem mellelsleg egészségre ártalmas munkahelyen dolgozva a nettó bérem kb. 72ezer forint.

Szép,ugye??????

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr165359509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_89675 2010.07.28. 08:38:11

Nagyon durva..komolyan!! Tényleg csak az marad a pályátokon, aki elhivatott(is). Ennyi bérért meggazdagodni vágyó biztosan nem dolgozna. Elismerésem!

PucciTimi 2010.07.28. 12:00:19

21 év!!!Én is emlékszem az első napra.Ahogy bemutattak a dokiknak nővéreknek.Ahogy igyekeztem a tanultakat bevetni és ahogy annyira tudtam örülni amikor megdícsért egy beteg!Szereztem én is barátokat sőt a legjobbak ma is a munkatársaim.Szereztem szerelmet is.Csalodtam,féltettem,aggodtam,sírtam.A munkát amit szívvel lélekkel csinálok változatlanul még ma is.Ahogy az angol sarkazást megcsinálom egy ágyazáskor és csodálkozom hogy a mai fiatal nővérek azt sem tudják mi az.21 év után még mindig tudom szeretni a lepusztult leszerepelt egészségügyet ami már nem add szinte semmit.Elvégeztem az intenzives sülit igy F kategoriába vagyok.Éjjeles műszakkal hétvégékkel karácsonnyal együtt 90-93 ezret kapok. Hermi én ugy érzem hogy ha a mi korosztályunk kiöregszik be fog az eü zárni mert nincs olyan nővér aki ezt ma szivvel lélekkel csinálni fogja ennyi pénzért.sajnaaaaa

Ismeretlen_66889 2010.07.28. 17:23:25

Te tényleg szeretheted a munkádat drága, nem vagy semmi...amúgy megrígattál♥És szégyen ide-szégyen oda, a 30 évemből össz. 5 évet dolgoztam...durva, mi?Azt sem tudom mi lesz velem...

Ismeretlen_113491 2010.07.29. 07:43:41

Nekem sincs nettó 80 a fizetésem:(

Ismeretlen_82661 2010.08.01. 05:57:04

Hermi, csodálatos család vagytok :) nagyon aranyosak a fiaid, nem mufurc kiskamaszok, hanem udvarias, kedves, közvetlen fiatalemberek :)
süti beállítások módosítása