hermi irka

Nyaralás

2010.08.18. 06:55

szerző: hermi67

Nagyon jó,eseménydús,pihentető és emlékezetes nyaralás áll mögöttünk. Balatonfüreden,egy nagyon kellemes apartmanban voltunk. A házi  néni egy igaz kedves,idős hölgy. Rá nem vonatkozik az ismert mondás: nomen est omen. Úgy hívják,hogy Sárkány Györgyné, de nyugodtan hívhatnák angyalnak:-). Az apartman messze van a Balcsitól-kb 15 perc séta-de nem bántuk,mert nagyon csendes helyen van. És maga az apartman is nagyon kellemes:

Nappali:

Étkező:

A konyha-na meg Marci:-D:

Fürdő:

Hálók:

Az első 4 nap igazi kánikula volt-de utána sajnos elromlott-esni ugyan csak 2 szer esett-egyszer kora reggel,egyszer pedig éjjel- pedig a kicsi nagyon élvezte a vizet. De persze minden mást is-a csavargást, a hattyúetetést-mikor rátértünk arra az útra,ami a mólóhoz vezet-na,ott már tapsolt és ugrált a drágám:-).

A strand nagyon jó volt. Legalábbis nekem, aki a Balcsi szerelmese vagyok. Nem tudtam betelni a látvánnyal-akkor sem,ha száz ágra sütött a nap,akkor sem, ha haragos volt az ég.

Nagyon kellemes kis kávézóban kávéztunk és koktéloztunk-ajánlom szivesen: Karolina kávézó. Isteni croassanjuk is van.

Azután ettünk a Borcsa nevű étteremeben Balatonfüred egyik nevezetes étterme)-nekünk ízlett, apának nem.

De ami nagy élmény volt-elmentünk Balaton Szemesre, a Kis Tücsök nevű étterembe-ami magyarország 10 legjobb étterme közül az egyik- és nem csalódtunk. Minden szempontból kiváló volt: a vendégfogadás, a tálalás, a kiszolgálás,és persze az ízek:-).

Jártunk Siófokon a Kálmán cukrászdában-és akkor két személyes fagyi kelyhet ettünk(Kálmán kehely),hogy ketten nem tudtuk megenni. Bőven elég lett volna négyünknek.

Azután megnéztük a balatonfüredi híres-neves Bergmann cukrászdát-háááát,2-es. Ha megismernék a szolnoki Zagyva vagy Móra cukrászdát-sírva fakadnának,hogy így is lehet? Nagyon gyenge volt-ráadásul nem is voltak túl szimpik.

Voltunk a Koloska-patak völgyében-gyönyörű szép.

Kirándultunk a Lóci barlangba- onnnan pedig a Jókai-kilátóba-hihihi,fel a meredeken-apa kezében a kicsi,mi a nagyokkal felváltva vittük a babakocsit. Nyakig sárosak lettünk-előző éjjel esett az eső. Én magamban dühöngtem,hogy a kurva életbe,ahelyett hogy lenne 40 fok,és a balcsiban menne a pancsi-neem,itt mássziuk ezt a kurva hegyet:-D)). Mint kiderült,apa ugyan így volt:-D. Felküzdöttük magunkat,a kicsit, a babakocsit-a látvány szépséges. Azután,én,aki azon paráztam,hogy hogyan fogunk lemenni azon a keskeny,sáros hegyi ösvénynen,amin feljöttünk-szóval találtam egy könnyű-mondhatni nyugdíjasoknak való,lefele vezető,széles,jóval lankásabb,csak 2 helyen meredekekbb utat:-D. Jaaaa, apának eszébe jutott,hogy csukjuk össze a kocsit,úgy fel lehet akasztani vállra:-D))). Na,itt már nagyon röhögtünk.

És megünnepeltük Marcim 13.szülinapját,augusztus 6.-án. Tortát nem kért,helyette fagyizott:-).

Szóval,jó volt. Nagyon És most képek. A végén a négy kedvenc képemmel:

Koloska:

Lóczi-barlang:

A ház melletti utca végén a HEGY-tetején a Jókai kilátóval-alaposabban megnézve látszik egy picit. Na,ide küzdöttük fel magunkat:-):

És ez a látvány kisért bennünket a lefelé úton:

És a kedvenceim:

a lüke Marcim:-D))):

Szépségek:

♥♥♥

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_66889 2010.08.18. 15:02:17

Gyönyörű képek♥Szépek vagytok :)A talis képek is jók, csak az én fejem ne rontaná az egyiket :D

Ismeretlen_119475 2010.08.19. 16:52:19

Kár hogy nem sikerült a talink :( Bár eljöhettetek volna Ti is Vonyarcra... ehh. A képek jók, de hát ez mégiscsak a Balaton :)

Ismeretlen_94778 2010.08.25. 12:55:27

gyönyörűek vagytok, nagyon helyesek a fiaid :) a talis képek is nagyon jók és a fene vigye el már megint nem tudtunk talizni :/ de jövőre ott leszek!!! és ahogy nálam írtad úgy igaz Holly egy tüneményes gyerek,komolyan mondom egy rossz szavam nincs rá, szófogadó és nagyon okos, eleinte volt egy két alkalommal, hogy pont akkor akart ölbe jönni és azt mondta tegyem le Ármint mert most Ő akar de hálisten "kopp-kopp" az utóbbi két hétben mellém ül ha picur eszik simogatja a buksiját, puszit ad neki, szóval egy tündér :) puszi nektek ♥

Ismeretlen_44271 2010.08.26. 17:09:01

Szia! Mi is voltunk már Balatonszemesen a Kistücsökben, véletlenül mentünk be oda, és mi sem csalódtunk! Amúgy szoktalak olvasni mindig! Üdv! Móni

Ismeretlen_105483 2010.08.27. 22:29:09

Gyönyörűek vagytok!!!!! a képek pedig fantasztikusak!!!