hermi irka

Friss topikok

Címkék

Túl vagyunk az MR-en!

2010.10.26. 23:20

szerző: hermi67

És Hála Istennek,az eredmény negatív. Nincs neurológiai eltérés.

De nagyon megkínlódott az én édes kicsi fiam. Ugyanis csak hatodik szúrásra sikerült betenni a branült:-(. A gyerek ambulancián 5-ször  próbálták megszúrni. szegénykém annyira de annyira sírt-én próbáltam vigasztalni,puszilgattam,simogattam-de Ő csak sírt,sírt..annyira sajnáltam,hogy azt hittem,ott helyben megszakad a szívem. az 5. próbálkozás után mondtam,hogy most már hagyjuk, elmegyek,lemondom az MR-t,kérek másik időpontot. De közben odajöttek az MR-ből az anesztesek,akik altatták Petit. Mondtam,hogy elmarad,mert nem tudták megszúrni. Ica barátnőm erre felment a gyerekműtőbe,hozott le egy kis bódító szert,amit végbélen keresztül kellett bejuttatni. Néhány perc múlva kicsit elkábult a drágám-és Icu kb. 10 másodperc alatt megszúrta. Onnan irány az MR-az én drága,cseklő- nyakló kisfiammal . Ott befektettem a gépbe-beadták neki az altatót,és nem aludt el! Bódult volt,de emelgette a kicsi kezét,lábát-de olyan koordinálatlan mozgással. akkor kapott még egy adag valamit-amitől elaludt. Végig benn voltam a vizsgálóban,és figyeltem a légzését, a bőrét-persze az altatósokkal együtt. a vizsgálat után egy kicsit felébredt,de újra visszaaludt még vagy 2és fél órát.

Jól van szerencsére.De nekem még mindig egybe van a gyomrom.

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr175359526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_83123 2010.10.27. 08:33:26

Atyaég, szegény kicsi törpi! :-( Rossz lehetett neked is nagyon. DE az eredmény mindenért kárpótol! :-) ♥

Ismeretlen_162497 2010.10.27. 13:08:24

Ügyesek voltatok!!!Drukkoltunk nektek az én kis Péteremmel! Nemsokára megy neked az email, csak gyengélkedik az internetszolgáltatás minálunk. üdv, Anita

Ismeretlen_66889 2010.10.27. 18:39:06

jajj de jó, annyira örülök♥♥♥

Ismeretlen_105483 2010.10.27. 20:26:38

tudtamtudtam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nagyon nagy ölelés Nektek!!!!! millió pusszancs♥

Ismeretlen_118213 2010.10.27. 23:28:56

Megkönnyebbülés,hogy jól van.Olvasás közben nekem is összeugrott a gyomrom.

Reni 2010.10.28. 20:34:49

Legalább egy kis jó hír a rosszban! ♥

Vera 2010.10.31. 21:17:18

Sziasztok! Új vagyok még itt, most találtam rá erre a blogra. Én is hallássérült vagyok, 13 éves látássérült hetedikes lány. Nagyon tetszik a blog, bár még nem olvastam végig. De majd egyszer ha több időm lesz. De nagyon jó, csak így tovább! Hermi, megadnád az e-mail-címedet? Szeretnék kérdezni valamit. Persze csak ha nem lenne baj, akkor add meg. Vera

Vera 2010.10.31. 21:19:25

Mégsem kell az e-mail-cím, meg tudtam oldani. Az ellenőrzőkérdéssel voltak problémák, de megoldottam. Már nem a kiszámolással, más, de sikerült.:D.

Ismeretlen_124026 2010.11.05. 09:50:44

jaj istenem!mi a fülünkkel kinlódunk de nem tudtuk marcit 3-an se lefogni hogy felszúrják a fülét.már majd nem bőgtem én is vele.annyira szar amikor bántják a gyerekünket!elviselhetetlen.örülök hogy minden oksi♥♥
süti beállítások módosítása