hermi irka

Friss topikok

Címkék

Sír a lelkem,és a szemem. De kénytelen vagyok ügyeletet vállalni. Most,hogy elvileg a 3 gyerekesek nagy adókedvezményt kapnak, az ügyeleti díj Nálam tisztán megmarad. És mivel nem nyertem a lottón, na meg Vilmos herceg sem engem választott feleségének, így meglehetősen carul állunk anyagilag. Így aztán tegnap ügyeletes voltam. Elmentem reggel itthonról,és ma reggel jöttem haza. Itthon hagytam a gyerekeimet:-(. Nagyon hiányoztak. Sokat dolgoztam,elfáradtam,hiányoztak-úgyhogy alig vártam,hogy ma hazajöjjek. A tegnapi volt az első éjszaka,amit a kisfiam nélkül,Tőle távol töltöttem. Annak idején, mikor a nagyjaim voltak kicsik, ugyan ilyen rossz volt elmennem így itthonról. Azt hittem, most, a 3.-nál könnyebb lesz. De áááá..... úgy hiányzott az a puha,meleg kicsi teste,ahogy odakucorodik hozzám.

Petit nem vittük bölcsibe, hadd maradjon itthon. Délutánra hőemelkedése lett,és kicsit köhög. Úgyhogy holnap viszi apa az orvoshoz.Drága kicsi bogaram,olyan kis nyúzott volt. Most alszik(du.3-kor aludt el-hurrá,ma éjjel megint nem alszom. De nem baj,csak meggyógyuljon).

Meg van a félévi bizonyítvány. Jó lett mind a kettőjüké, Levié jobb,de Marcinak is csak énekből és technikából van 3-asa,azt meg leszarom nagy ívben. A nagyrésze 4-es,csak magyarból meg töriből lett ötös.

Levinek biosz,földrajz,kémia, irodalom,matek  ötös. A többi 4-es,informatika 3-as:-).

Mondtam Marcinak,hogy év végére jó lenne, ha felfelé kerekednének a jegyek,mert a 7. év vége már beszámít a továbbtanulásba. Azt mondta,úgy lesz:-).

Mondtam már,hogy imádozom Őket? Mind az összeset!

 

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr135359551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_66889 2011.01.25. 20:12:43

Jajj drágám,annyira sajnálom:(♥ A nagyfiúk ügyik, Petinek meg jobbulást♥

Ismeretlen_119475 2011.01.30. 01:36:18

Grat.! a jegyekhez! Van egy "rossz" hírem! 5. osztálytól beleszámít az év vége néhány éve! :( Mi ezen buktuk el a dolgot a lányommal. A fiam is 7.-es, de tudjuk már hogy az előző 2 év végi eredmény is számít, ami rohadt nagy szemétség, mert 11 évesen még nem tud továbbtanulásra koncentrálni egy kisgyerek!

Ismeretlen_105483 2011.02.11. 21:01:35

jaja, az a fránya 5. évvége.. nálunk is.. adókedvezmény: nálunk szívás.. Atesz kevesebbet kapott 3 ezerrel, plusz a cafetéria, ami mínusz 15ezer... pedig nem lúzer.. tűzoltó....
süti beállítások módosítása