hermi irka

Friss topikok

Címkék

Hihihi

2011.02.10. 14:47

szerző: hermi67

Csak úgy:   Örexünk?

Alicia Smith a nevem és a fogorvosi rendelő várószobájában ültem. Soha
nem jártam előtte ennél a fogorvosnál.

Amint várakoztam és nézelődtem, megláttam a falon az orvos diplomáját
amin rajta volt a teljes neve. Hirtelen felelevenedett az emlékeimben
egy magas, feketehajú, sportos srác arca, aki az osztálytársam volt a
gimnáziumban kb. 30 évvel ezelőtt. Létezne, hogy ez ugyanaz a fiú, akibe
titokban szerelmes voltam?

De miután bementem a rendelőbe és megláttam, elhessegettem magamtól a
gondolatot.
A félig kopasz, őszes, igaz hogy magas, de kövér és ráncos arcú férfi
láttán gondoltam, túl öregnek látszik ahhoz, hogy az osztálytársam
lehetett volna.
Miután megvizsgálta a fogaimat, megkérdeztem tőle, hogy a "Morgan Park"-i
gimnáziumban tanult-e.
- Igen, igen - válaszolt büszkén mosolyogva.
Mire én:
- És mikor érettségiztél?
Mire ő:
- 1975-ben. Miért kérdezed?
Mire én:
- Nahát, te az osztályomba jártál!

Miután hosszasan végigmért ez a RONDA,... KOPASZ,... RÁNCOS,...
KÖVÉR,... ÖREG,... ABNORMÁLIS,... IDIÓTA fickó, megkérdezte:

- Melyik tantárgyat tetszett tanítani...?!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr555359560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_105483 2011.02.11. 15:05:47

wáááááááááááááááááááááááááááá bunkóóóóóóóóó :)))) Remélem bokán rúgtad :)))))

Ismeretlen_105483 2011.02.11. 20:57:54

hogy én mekkora dinnye vagyok :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd nyihahahahahah :))))))))))

Ismeretlen_94778 2011.03.02. 12:46:03

ez annyira jóó :D :D és vicger a kommenteden is jót nevettem :)
süti beállítások módosítása