hermi irka

Friss topikok

Címkék

Jajjjjj:-(

2011.04.29. 18:13

szerző: hermi67

Ma telefonáltak a suliból,hogy Marcim térdével történt valami tesiórán,nagyon be van Neki dagadva, és nem tudja behajlítani,csak kicsit. Hosszas huzavona után( Apa másképp gondolta,mint én) kijött a gyerek hozzám,én pedig megmutattam egy baleseti sebésznek. A gyerekem térdéből 40 ml. friss vért csapoltak le-és jövő hét szerdán meg kell arthroscopizálni. Most itthon pihen,lába felpolcolva,befáslizva. Úgyhogy műtét. Édesem,olyan nagy fiú már. Egy nyikkja sem volt,mikor megcsapolták a térdét. Pedig biztosan nem lehet kellemes dolog,mikor azt a nagy vastag tűt beszúrják az ízületbe. Kérdeztem Tőle,hogy fáj,kisfiam? Erre Ő- aha,de kibírom.Még csak az arcán sem látszott semmi. Kis macho:-D. Persze vettek Tőle vért,és hétfőn mennünk kell altatós orvoshoz. Nem altatni fogják- a nagyon kedves orvos "kollégám" mondta,hogy ha engedi az egylábas érzéstelenítést,akkor nem kell elaltatni. Persze Marcim megengedi-remélem,nem fog Neki fájni. De ettől függetlenül kell az altathatósági vizsgálat-ha valamiért még is be kellene altatni. Ő csak azon problémázik,hogy nem akar benn aludni a kórházban-pedig 1 éjszakát biztosan benn kell töltenie. De mondtam Neki,hogy egész nap ott leszek vele,csak este jövök el. Édes drága szívem,annyira sajnálom.♥

Így aztán nem tudunk menni Petimmel Pestre-pont ara a napra volt időpontunk. Majd 24.-én megyünk a szakértői bizottság elé. A hallókészüléket használja-de néha még kiveszi. Van,amikor odahozza nekünk, akkor nagyon meg szoktuk dicsérni. De van,mikor megszopogatja-na,olyankor pedig "megszidjuk". Kimondta vasárnap az első igazi,érthető "szavát" Pá-pá,és hozzá integetett. És azóta is,ha elmegyünk,pápázva elköszön,és integet. Annyira édes:-D).♥ PÁ!figyeled,mit mondott ki először?:-)

A tesómmal nem beszéltem-azt mondta,hogy a héten felhívja az orvost. Kiváncsi vagyok,megtette-e.

Köszönöm a kommenteket-nagyon jól esik,hogy "szerettek"-és írtok Nekem!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr405359576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2011.04.29. 21:56:14

Hello Drága! Na látod?? Kit/és mit mond a gyerek?? Megvan már a fontossági sorrend. Pusszantom az ügyes beszélőkéjét!! Legyen a következő szó az Ági! :):):) Nagy fiadnak gyógypussz és kitartás ! Neked meg nagypusza!

Ismeretlen_105483 2011.04.30. 12:04:45

Marci egy hős, ez nem vitás!!! Gyors gyógyulást neki!!! Minimanót puszilgasd meg helyettem, milyen kis édesbogyó lehet :))) Sok sok pusz!!

Ismeretlen_66889 2011.05.01. 19:57:00

Jobbulást a "kis" hősödnek♥ Peti meg...♥nagyon ügyes:)

Ismeretlen_124026 2011.05.02. 10:58:04

jaj ezek a marcik.kitartást neki. nagy feladat lesz neki ágyba maradni:)))
süti beállítások módosítása