hermi irka

Friss topikok

Címkék

26 év

2011.08.01. 15:11

szerző: hermi67

Ma 26 éve,hogy munkába álltam. Nem is tudtam reggel,hogy ríjjak e,amiért már  "ennyi az idő", vagy örüljek, hogy megéltem, és hogy van munkám. Inkább a 2. opciót választom:-D). Ráadásul eme jeles nap alkalmából jó sokat is dolgoztam:-).

Még nagyon emlékszem az első napra- micsoda várakozás volt bennem! Emlékszem néhány irigy asszonyra,akik csak azért utáltak,mert szép voltam és fiatal. Én sosem leszek ilyen a szép fiatal lányokkal. Egyébként is felüdít,mikor a két legfiatalabb, 24 éves kolleganőm zsizseg mellettem:-). És Ők is szépek, és fiatalok, sokat nevetnek(ünk), tele vannak energiával-amiből én is kapok-lopok egy keveset :-D.

A 26 év mérlege munka szempontjából: nem bántam meg. Itt a helyem,ebben a szakmában. Ingyen is csinálnám- na nem is sok választ el az "ingyentől". Szóval,remélem, lesz még jó sok évem ott,ahol most is vagyok.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr405359596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marigold 2011.08.02. 22:03:50

He-he... ez akkor általános jelenség? Engem is utáltak az öreg-csajszik anno, a főnővér meg kiváltképp... egyenesen féltékeny volt rám és gyűlölt. Mint később kiderült...! Ugyan férjnél volt a nő, de mégis bele volt zúgva egy ott dolgozó ápoló srácba. Nekem már udvarolt apa, nem is jött be az srác, de mégis... a világból kiüldözött volna. Végül az egyik doki jól elkapta és kiosztotta. Bőgve jött hozzám és a doki előtt kellett bocsánatot kérnie... Na..engem is szép emlékek fűznek az első munkanapokhoz... :D (később a nő elvált és... láss csodát: mai napig együtt él azzal a fiatal ápoló sráccal, sőt, gyerekeik születtek) :D

Ismeretlen_124026 2011.08.03. 10:41:28

Én is már 22 éve nyomom a nagy magyar eü-be.inkább ezért járna elismerés hogy még kitartunk:))))))))))
süti beállítások módosítása