hermi irka

Friss topikok

Címkék

Már azt hittem,hogy az időhiánnyal kombinált lustaságom miatt nem is olvas senki. :).

A gyerekekről pár szó,utána húzás aludni,mert.....jajj,nagyon korán van az az öt óra :-/.

Levim most épp beteg. Nem nagyon,szerencsére, de köhög,meg fáj a légcsöve kicsit. Úgyhogy 2 napot itthon van. A sulit szereti,még túl sok jegye nincsen. Orvos akar lenni-jáááááááááááááááááááááááááááááááájjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj.

Marcim is szereti a sulit.Azt mondja, a tanárok rendesek ott nagyon(Levi is ezt mondja egyébként). Csak tanulni ne kéne!:D. Persze még tanul,de örökké lázadozik. Szerelmes. Megvan a lány(akit én csak lyánynak hívok-és ezen Marci bosszankodik-én meg csakazértis mondom-de szeretetből :D). Ő gazdag akar lenni :D)))).

Petikém édes bogaram,nem beszél.Csak pár szót. Bár a fejlesztő szerint jól halad?! Nem egyszerű a helyzet. De csak lesz már változás-ovi,nagyobb gyerekek. Egyébként nagyon szeretik :). Mi is. Majd ha nem leszek ennyire kinyúlva,írok többet is.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr565359655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_83123 2012.10.04. 23:12:30

Itt jártam újra :) Mindig jövök,ha időm és energiám engedi. Most pl hajmosás és egyebek következnének, de mint a gyerekek: időhúzás van :D :D Majd beindul az a dumcsi, meglátod, csak lassabban halad, de az ilyen dolgok nem mennek karikacsapásra sajnos. Pussz :)

Dork@ · http://www.bogyokam.blogspot.com 2012.10.05. 18:22:23

itt vagyok,olvaslak,csak lusta is vagyok,meg jelenlebg kórházban is vagyok!szóval csak kifogás,mindig olvaslak!

Ismeretlen_846693 2012.10.06. 19:27:21

HA ennyit írnál mondjunk 3 naponta már tök jó lenne! Pusszancs
süti beállítások módosítása