hermi irka

Friss topikok

Címkék

Hajrá 2014!!!!!

2014.01.12. 13:59

szerző: hermi67

Na,én aztán ráhajtottam rendesen. A tavalyi év utolsó előtti napján kihúzták 1 fogamat felülről, és utána szép sorjában az összes többit is. Úgyhogy most felső fogak nélkül, szinte non-stop szájmaszkban élek, úgy dolgozom, úgy közlekedek az utcán, úgy vagyok itthon. Hogy miért kellett, Hosszú,régi dolog ez, tudtam,hogy ez lesz a vége- és íme eljött. Majd leírom valamikor. Én vagyok a fogtündér, csak elb@sztam, mert nem hogy pénzt hoznék a fogért, hanem viszek. Fogat is, pénzt is :D. Ráadásul a saját fogaimat vittem el :D. Ebből is látszik,hogy nem vagyok normális :D.  A fogorvoshoz, aki kihuzigálta őket. Kicsit pösze lettem- viszont nem fogytam egy grammot sem :D. Majd nemsokára lesz szép-legalábbis reményeim szerint szép- bolti fogam, olyan fütyülve fogmosós fajta :D. Mindeközben a fognélkülözés közben január 10.-én elkészült Petikémnek az újabb Bera vizsgálata és a koponya CT, amit szegeden kértek,hogy készíttessem el. Drágám, nagyon ügyes, volt kis nem a szuri előtt, utána aludt, ébresztés után még kb. 1 órát heverészett, és csak nézett ki a fejéből, nézte a branült a kezében, és látszott rajta, hogy fogalma nincs, az mikor került oda :D. Kb. egy óra múlva kiéledt, ivott, utána evett, és hajráááááááááá- feldobta a fül-orr-gége életét- végigrohangálta úgy 274-szer a folyosót, néha azért le is hasalt, a szirénázó, önjáró, kolléganőmtől kapott rendőrautót követte mindenhová, fekvőkocsi alá,szék és asztal alá, ágyak alá- így aztán tökéletesen fel is takarította a kék nadrágjával és piros pólójával az egész osztályt :D.  De nem bántam, mert nagyon féltem :). az eredmény: mindkét oldalon az objektív hallásküszöb 70 decibelre becsülhető( a normális 10 helyett). Nem romlott. A koponya CT-n minden ok, azt mondta a dr. bácsi, hogy belül is olyan szép a feje,mint kívül :). ♥ Most minden eredményét el kell küldenem szegedre a klinikára- és utána kiderül, hogy implant vagy nem implant. Izgulok. Mindenképpen. Ha igen, azért, hogy sikerüljön minden, használjon Neki, ha nem azért, hogy akkor mi lesz vele így. Milyen igazságtalan ez, nem? Mármint hogy mindenképpen izgulnom kell.

Bár tudom,hogy sokkal nagyobb bajok vannak a világon. Megint meghalt egy 2 éves gyerek bántalmazás miatt. Vágjuk le a kezét vállból!!!!! mind a kettőt! És hagyjuk magára!!!!!! Mert a halálbüntetés semmi, ha lenne is, kap egy injekciót, és viszlát, Könnyen,gyorsan, az" emberi méltóságát" figyelembe véve.  HÁNYNOM KELL!!!!!!

Ha valaki még olvas, kommentelne? Hogy tudjam, lehet-e egyáltalán-mert állítólag már lehet!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr335754269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

itanci 2014.01.12. 21:12:20

Szia Kati! Olvaslak! Most megint megpróbálok kommentelni is, hátha megy! Nagyon örülök, hogy meglett Peti BERA-ja! Ez a 70dB-es becsült köszöb egyáltalán nem hangzik olyan vészesen! ASSR-t is csináltak? Mert a BERA csak 2000Hz-en mér, a beszédtartomány többi részét nem méri. Jó lenne egy másik szubj. vizsgálat, ahol Peti együttműködő! Önmagában erre a 70dB-re szerintem nem fognak implantot javasolni, mert innen még fel tudja hozni a hallókészülék is a hallását, bár valószínűleg lesznek hangok a beszédben, amik kiesnek majd neki. Az én Péteremnek átlag 90-100dB a hallásküszöbe az összes mérhető frekvencián, a hallókészülék még így is képes felhozni a hallását 40dB-re, de a beszédértésre már nem képes ezzel a hallásminőséggel. A 70-80 dB-es küszöb pont határeset a műtét szempontjából. De mivel Peti beszéde nem fejlődik, nem tudom mit fognak mondani rá Szegeden! Puszillak Titeket!

Puccoska 2014.01.20. 19:17:41

olvaslak ha megtalállak.:))))
süti beállítások módosítása