hermi irka

Friss topikok

Címkék

2008.09.10. 21:39

szerző: hermi67

Azt írta a horoszkóp,hogy a rák gyermek nagyon szereti a szüleit,különösen az anyukáját.Kököjszim biztosan olvasta ezt,mert tegnap is bebizonyította,hogy  nem tehetem ki a lábam itthonról,ha Ő ébren van-és persze ma is. Tegnap a szülőiről rohantam haza.Ma a fogorvoshoz mentem(kikönyörgtem,hogy fogadjon ma,mert már annyira rossz érzés volt a számban-pedig csak holnap 11-re volt időpontom).A doktornő-akit egyébként is imádok,sok-sok ilyen eü.dolgzóra lenne szükség,mondta hogy negyed hétre menjek oda.Picurom fél hatkor szopizott,közben jól bekakált a pelusba.apa mondta,hogy induljak,majd Ő elrendezi.El is mentem-ki kellet húzni a fogamat,és annyira fájt,hogy azt hittem,becarok-és 7-kor már itthon voltam.Kicsike a lefejt tejet ette-mert mondta apa,hogy ahogy kitettem a lábam,elkezdett ordítani,de úgy,mint akit nyúznak.Bármit csinált vele,csak sírt.Megfürdette,dajkálta-aztán odaadta neki a tejcsit,amit ma lefejetem-125ml.Betörölte a drágám,mire hazaértem(pedig szopinál folyt ki a szájából a tej,és már nem kért többet.Ahogy hazajöttem,és meglátott,elkezdett sírni.Átvettem apától,a vállamra feküd-és lássatok csodát:nagy vígan elkezdett gőgicsélni és hangosan nevetett.Azt hittem,megeszem.Aztán a nagy fiacskáim mondták,hogy majd Ők dajkálják,csináljak nekik vacsira melegszenyót.hát,annyi volt,hogy a kenyeret levágtam,meg a sütőt bekapcsoltam-és az én kis gézengúzom elkezdett sírni újra.Ekkor már nagyon álmos volt-úgyhogy apa folytatta a vacsiztatást-én meg cicire tettem-és el is aludt-úgy 10 perc szopi után. Hát,tud enni,az biztos.

Végül is mindenki jól lakott,csak én nem-merthogy még nem ehetek-pedig tudnék.Na,azért egy kisk kekszet teával még leküldök mindjárt.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr615359200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

brü · www.bru.blogol.hu 2008.09.14. 19:46:49

kukucs :)enyém is ennyire anyás :)és nekem is mennem kéne fogorvoshoz, de nagyon!puszi nektek!
süti beállítások módosítása