hermi irka

Friss topikok

Címkék

2008.09.21. 22:18

szerző: hermi67

Már alszik a család,kivéve Marcit,bár ő is próbálkozik.Nekem most valahogy nem megy-pedig délután nagyon álmos voltam. Nagyikánk kicsit erőre kapott az infuzióktól-de sajnos a tudata nem javul-és nem is javulhat. Felváltva járunk be hozzá apával-nagyon örül nekünk mindíg. Ma mikor bementem hozzá,aludt-és olyan szép volt az arca,hogy hirtelen megijedtem. De aztán felébredt,és beszélgettünk-néha mondott nem odavágó dolgot-de nem baj,én úgy csináltam,mintha minden oké lenne. A lényeg,hogy nem fáj neki semmi. Vittem neki képet a gyerekekről,nagy boldogan nézegette.

Kicsi csipetkénk ma is nagyon vidor volt,jól evett, jól aludt,nagyokat kiabált,és persze ordított is,ahogy a csövön kifért-szóval tette a dolgát. Ezt azért nem mondhatom el a két nagyobb csipetről-igen csak noszogatni kellett őket  a tanulásra-szóval,Ők is tették a dolgukat:-). És én is tettem a dolgomat-mosogatam,főztem,porszívóztan gyerekeket etettem,babát sétáltattam.Szóval,ez egy ilyen "dolgos"nap volt:-).

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr375359203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása