hermi irka

Friss topikok

Címkék

2008.09.29. 06:23

szerző: hermi67

A helyzet fokozódik.Drága nagyink este tíz körül szépen leguggolt az előszobában,és megtisztelte azt-még jó,hogy a gyerekek már aludtak,ill.hogy az isitáskát behozattam velük,modván,nehogy valami baj érje.Aztén éjfél körül itt próbálkozott az étkezőben-de időben elkaptuk.Így aztán éjjel 2 óránként felébresztette a férjem-és kivitte pisilni.Innentől kezdve semmit nem aludtam újfent.Most,kb.15 perce én is kivittem,remélem,kibírja,míg a fiúk elmennek és manót megetetem.

Tegnap megkérdeztem a férjemet,hogy nem kéne-e elgondolkozni a kórházi elhelyezésén-fel volt háborodva.Tehát nem lesz más választásom,nekem kell valami lakhatás után néznem a gyerekekkel.

Megkérdeztem Andi barátnőmet,hogy én látom-e rosszul a dolgot? Erre azt mondta,hogy nem tudja,Ő mit tenne-mi lenne,ha az én anyám kerülne ilyen helyzetbe,akkor is be akarnám adni?Totál kiakadtam,mondtam neki,hogy ha az én anyám lenne ilyen,eleve ki sem tettem volna a többieket annak,hogy ezt,illetve Őt így lássák.Egyébként is honnan jut eszébe,hogy ez azért van így,mert az anyósomról van szó,hiszen tudja,hogy mindíg is szerettem Jutka nénit,és jobb kapcsolatban voltam vele,mint a saját fia. Mondtam is neki,hogy el vagyok hűlve. Ugyanis itt nem arról van szó,hogy nem tetszik az,hogy gyenge,vagy ilyesmi.Így is én fürdetem,segítek neki öltözködni,katonázom neki az ennivalót.Ez nekem nem feladat-sőt,ha pelenkázni kéne,azt is simán megoldanám.Életemből 23(21-szülések miatt)évet az eü-ben töltöttem,szép is lenne.ha undorodnék a másik ember testétől vagy ürülékétől. De úgy gondolom,hogy Nagyi már az "elmebeteg"kategóriájába tartozik-és így nem kellene erőltetni a családban élést-főleg így nem,hogy kicsi gyerekek vannak.Meg is kérdeztem Anditól,hogy ha a Te lányaid közül valamelyik így reagálna,mint Levi,akkor is ezt mondanád?Azt mondta,hogy nem,azt nem hagyná. Hihetetlen!!!!

Nagyon szomorú ez,teljesen ráül a lelkmere. Utálok itthon lenni-de itthon kell,mert itt van a pici,ide jönnek haza a fiúk-sőt,itt van nagyi-és Ő az én felelősségem.Jó ez, mi?Én nem kérek ebből a fajta felelősségből-mégis rajtam van.

Utálok rosszkedvű lenni!!!!!!!!!!!!!!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr755359208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Reni 2008.09.29. 08:13:45

Tudom,hogy most a sajnálkozásra van legkevésbé szükséged,de én nagyon sajnálom,hogy ez a helyzet nálatok.Ebbe te is és a gyerekek is tönkre fognak menni!

Ismeretlen_88026 2008.09.29. 09:55:06

Én akkor is a korábbi vélemenyemet tartanám ha a saját anyámról lenne szó.
süti beállítások módosítása