hermi irka

Friss topikok

Címkék

2008.10.09. 15:56

szerző: hermi67

Húúú,már nagyon régen írtam,nem volt erőm.Mostanában  esténként olyan fáradt vagyok,mint akit legyalult az úthenger.Még jó,hogy kicsike ilyen jól alszik éjjel,mert ha nem alhatnék,szerintem nappal állva megtenném,mint a fuvaros ló.:-)

Nagyi továbbra is kórházban-apa ma összeszedte magát,és kiment hozzá.Egyébként én járok hozzá minden nap,mert apa nagyon nehezen bírja a szenvedését látni-nem tud aludni,nagyon fáj a gyomra,meg ilyesmi. Szerencsére ma jobban volt nagyi mint általában-még mókás arcokat is vágott,mint régen(apa mondta),sőt,most megismerte a fiát-mikor apa megkérdezte tőle,hogy tudod-e ki vagyok én,mondta,hogy a fiam. De nagyon gyenge, és fekve nagyon nehezen lélegzik. Épp arra gondoltam az ágyánál tegnap előtt(akkor nagyon rosszul volt), hogy milyen kis semmik vagyunk mi itt a földön,gyengék,kiszolgáltatottak-csak azt hisszük,hogy mi vagyunk a királyok-pedig nem. Azt hiszem,minden apró örömért, szép pillanatért hálát kell adnunk. Tegnap nem mentem ki hozzá,mert ott volt nála az öccse,és utána két barátnője is.Pont eléggé elfárad még akkor is,ha csak én vagyok kinn nála.De apának elmondták ma a nővérek,hogy a tegnapi látogatók lezárták az infúzióját!!!!!!!!!!!! az öccse pedig fényképezgette!!!!!!!!(elvarázsolt fotóművész egyébként,de akkor is). Apa totál kiakadt,mondta a nővéreknek,hogy máskor nyugodtan szóljanak,ha ilyen van,mert szegények nem mertek szólni.Persze nagyinak a fényképezés már tökmindegy,ugyanis nem tudja,hogy mi van körülötte,de akkor is....olyan kiszolgáltatott,már esze sincs ahhoz,hogy nemet mondjon. Úgy látszik,az tesójának sincs több esze.

Tegnap eszembe jutott,hogy valahol olvastam,hogy 3 hósan a babának már nem szabad lógnia a fejének,ha felhúzod a kezénél fogva ülésbe. Gondoltam,kipróbálom,persze teljesen nyugodt voltam,hiszen hason is olyan gyönyörűen tartja a fejét hosszú-és egyre hosszabb ideig.Na, a nyugodtság,mint egy ledér pillangó,úgy elröppent,ahogy kipróbáltam.Az én kis Kökölyszimnek úgy lógott hátra a feje,ahogy az a nagykönyvben meg van írva-már ahogy nem szabad. Olyan ideges lettem rögtön,hogy mindjárt sírva is fakadtam.Rögtön telefon a védőnőnek-meg is beszéltük,hogy talizunk,úgyis alá kell írnom  a védőoltáshoz a papírt.Meg is nézte-tényleg lóg,de meg is nyugtatott.Nincs baj,hiszen hason nagyon szépen tartja a fejét-csak ismeretlen neki ez a fajta mozgásmód.Gyakoroljunk minden pelenkázáskor-és legyek nyugodt.néhány alkalom,és jó lesz.És tényleg,már most látható,hogy sokkal jobban tartja a fejét.

De most mennem kell,mert éhes a picikém.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr175359211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Reni 2008.10.11. 07:00:44

Egy kis torna és Kökölyszi gyönyörűen fogja tartani a kezét...én is sokat tornáztattam főleg Áront...és nagyon szerette és pikk-pakk tartotta a fejét!
süti beállítások módosítása