hermi irka

Friss topikok

Címkék

2008.11.06. 21:39

szerző: hermi67

Régen jártam erre,mindíg történik valami,ami miatt ez kimarad. A hétre például azt terveztem,hoy minden délelőtt átmegyek szegény anyósom lakásásba,és pakolok ezerrel.Ehhez képest Levi összeszedett valami fosós vírust,úgyhogy inkább itthon voltam,és szeretgettem a drágámat,és persze ápoltam is. Már jobban van,szerencsére hamar kiürült belőle az a csúnyaság. Remélem, nem kapja el egyikünk sem. Micsi Kökölyszi újabb dolgot fedezett fel:a mobil pelenkázó még a kiságyán van,és a drágám megtámasztja rajta a lábát,és emelgeti a pelenkázót:-). Így azán hamarosan le kell olnnan venni.nehogy véletlenül nagyot rúgjon bele,és megüsse a pici lábát. És a napokban elkezdte a nyálát fújni-nagyon tetszik neki,és nekem is:-).

Tegnap anyukám egyik férfi ismerőse,egy taxis áradozott,hogy milyen gyönyörű vagyok(nem nekem mondta,hanem anyunak),meg micsoda kisugárzásom van! Mondtam is anyukámnka,látod, anya, a 19 év röntgenezés nem volt hiába, sugárzok!!!!!!! De azért jólesett:-))). Minden nap jó lenne egy ici-pici bókocska:-). De gondolom,mind így vagyunk ezzel.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr425359229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_103950 2008.11.06. 22:10:02

szia!már régota olvaslak csak csendben:)ha nem bánod.. Jobbulást Levinek!!!Bókok azok mindig jöhetnének:)jot tesz az ember lelkének:)

hugomum · http://hugoelete.blogspot.com 2008.11.07. 08:26:11

Levinek jobbulast,ugyes kis Kokolyszi:) A bokokbol meg sosem eleg,bar furcsa,hogy mas emberek megerositesere ven szuksegunk.pedig magunk is tudhatnank,milyen szepek,okosak,kedvesek,vagyunk,mi nok,tele pozitiv kisugarzassal,nameg onbizalommal:D puszi

brü 2008.11.07. 15:24:43

Jobbulást Levinek!Kökölyszi édi lehet a buborékokkal :) Nem megmondtam én, hogy céép vagy ???;) Pusza!

Ismeretlen_95791 2008.11.09. 15:19:02

Vizibeus, dehogy is bánom,hogy olvasol:-).Én is megkereslek,és olvaslak,jó?
süti beállítások módosítása