hermi irka

Friss topikok

Címkék

2008.12.10. 21:26

szerző: hermi67
Ma megbszéltem a védőnővel,hogy el kellene kezdeni Petinek a mellétáplálást-merthogy nagyon sokszor szopik még mindíg,gyakran megéhezik.Persze,nem véletlenül ilyen nagy a súlya a drágámnak:-). Nos,el is kezdtem,úgy,ahogy a védőnő mondta, szopi előtt,max.3 kanállal. ez meg is történt-méghozzá Hipp almából(ami a rosmmanban kiváltott csomagban volt).3 kanál,nagyon nagyon ízlett neki,nagyon cuki volt,és nagyon ordított,mikor rájött,hogy a 3. kanál után nincs több.Persze gyorsan megvigasztaltam finom meleg anyatejcsivel.Aztán kb.egy óra múlva el kellett mennem,Apával maradt itthon. Nem voltam oda többet,mint 3/4 órát.Mikor hazajöttem, hátt....apa mondta,hogy nagyon éhes volt Peti,így aztán megette az alma felét:-)))))). Vígan vigyorgott a kiságyban,mikor hazajöttem:-))).Ennyit a férfiakról és a fokozatosságról:-).  Pár napig most almát kap,s aztán jöhet a sütőtök,meg a barack...de majd apát nem engedem a közelébe a kanállal.Mondta is nekem,hogy gondolkodott rajta,hogy esetleg egy kis rakottkrumplit ha összetörne,és kikeverné egy kis paradicsom levessel:-))).Mondtam neki,hogy nem szabad,még nagyon kics:-D.Erre Ő: jól van,hát kolbászt nem adnék neki:-D))))))).Nagyon bolond:-)-persze csak viccelt,legalábbis remélem:-D.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr75359243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hugomami · http://hugoelete.blogspot.com 2008.12.10. 21:41:28

:))))minden pasi egyforma?:)))))

mona87 2008.12.10. 21:55:57

:)))enyém zuram meg is tenné,szerintem.:)))ebből is látni,hogy férfiak:)))

brü 2008.12.11. 14:18:10

hihi, mintha Gergőről írnál :))Ordított a kanálért, simán lemenne neki is egy üveggel...

Reni 2008.12.11. 20:09:29

Nem okoskodásból írom, de ha szopi előtt adod neki az nem hozzátáplálás...csodálkozom,hogy a védőnő ezt ajánlotta.Én szopi után adnám neki az almát.
süti beállítások módosítása