hermi irka

Friss topikok

Címkék

2008.12.16. 06:57

szerző: hermi67

Tegnap este picikémnek hőmelekedése volt:-(. Nem vettem rajta észre,hogy beteg lenne, így reménykedem,hogy csak a foga miatt...Mikor apa 11 után hazajött,elmondtam neki.Nagyon aggódott,és picurka ezt biztos megérezte,mert nyugtalan lett(addig édesdeden aludt).Felkelt,szopizott(kb.fél tizenkettőkor), visszaaludt-gondoltam én is visszaalszom.Aha...majdnem...ugyanis apa egyszer csak megjelent Petivel a kezében,és mondta hogy nyugtalan...biztos a foga.....és különben is,vegyük magunk mellé-:(. (ezt hajtja,mióta megszületett,de én nem szeretem,mert nem tudok aludni,félek hogy megütöm a kisfejét a kezemmel álmomban.Persze ha másfélszer ekkora ágyunk lenne,nem félnék,de így....). Így aztán a magunk mellé fektetése a gyereknek azt hozta magával,hogy nekünk keresztbe kellett fordulni az ágyon-hogy nagy legyen a hely,és én nyugodt legyek,és tudjak esetleg aludni....esetleg,ugyanis a 120cm-t már régen meghaladta a magasságom,és a fennmaradó 53 cm.-em (mind az összes) lelóg az ágyról....:-D. Apa oda akarta nekem tenni a fotelt(magának odatette a puffot) pótlásnak,de mondtam neki,Nem kell.Hát,kellett volna. Persze,mikor megjelent Petivel,mondta,hogy már bekente az ínyét,és a kisfoga gyötri...hát,lehet a is,de hogy szopni akart,az tuti,mert ahogy cicit kapott,belakot,és hopp,fog ide-fog oda, elalaudt melettem(kb. 1 órakor).És most ébredezik:-).

Egyébként bővül a kicsike hanghasználata, az eddigi,nagyon pasis hangon kiadott,búgó heööööö és höööööö,valamint az igen fülsiketítő siongatás után bejött a nyálfújós gzzzzzzzbgggggggggtrrrrrr is.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr915359246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mona87 2008.12.16. 12:05:17

Lehet tényleg csak a foga volt a bűnös.Puszi!!

brü 2008.12.16. 13:02:52

Egyem meg :)nálunk meg apá van teljesen ellene, hogy közöttünk aludjon, bár én sem nagyon díjjazom, én is attól félek, hogy ráfekszem..nemegyzser elaludtam már szopi közben, és hirtelen amikor felébredtem, nem is emlékeztem, hogy mellettem van... Puszi♥

Bibécske · www.rebibe.blogol.hu 2008.12.18. 00:02:46

sok puszi nektek:) én is szeretnék Bekivel aludni, de amikor közénk veszem, nem tudok pihenni, mindig felébredek, hogy nem tekeredik e bele valamibe, mert már volt rá példa:( de persze az életösztön erősebb, de hát ilyenek vagyunk mi anyák:) örökösen aggódunk:)♥♥♥♥♥♥
süti beállítások módosítása