hermi irka

Friss topikok

Címkék

2008.12.19. 21:14

szerző: hermi67

Tegnap megint nagyon jó napunk volt. Kimentem babucimmal a munkahelyemre-elintéztem egy-két ultrhanagot magamnak:-),és persze megmutattam szépségemet. Rajongók hada vette körül,és Ő mintha direkt produkálná magát- a pasis hangú ózástól a kocsikerék nyekergésen át egészen a sikításig-az egész repertoárt bemutatta.Persze,én,mint minden gügyeanyuka,nagyon nagyon büszke voltam rá(és gondolom,elég bárgyú képet vághattam:-D ). Jó volt látni a kolléganőimet, de megmondom őszintén,nincs gyesbetegségem:-D, nagyon nagyon jól érzem magam itthon picivel,még csak kóbor "dejólennevisszajönnidolgoznikicsit" gondolat sem volt bennem. Majd néha kimegyek Petivel,őt elhurculgatja,aki éppen ráér,én meg tudok kicsit dumcsizni a lányokkal.

A karácsony lassan összeáll(mármint ajándékilag),már csak 1-2 apróság van hátra-na meg a mézeskalács:-). Holnap neki kell ugranom a sütésének.

És milyen érdekes,írtam valamelyik nap,hogy picurkám megfordult 2szer is....hát,azóta sem:-D. Gondolom,a fa alá tartogatja ajándéknak(vagy lehet hogy eljesztettük a nagy örömmel?):-D.

Fiúk már csak holnap mennek iskolába(hálát mutató smile),jó lesz már,hogy kicsit pihennek. Marcival sokat tanultam mostanában(Levivel is,de Levi az "apjáé"-amíg bírja:-D-mármint a gyerek:-D).Magyart tanultunk,verset ill kommunikációt(fújolós smile). És a témazárója kommunikációból 5-ös lett,és a verset is 5-re mondta el:-). A kis lüke,olyan boldog volt,azt mondta,megérte tanulni:-). Igaz,hogy term.ismeretet is tanultunk,de ott csak 4-es lett a témazárója-de sebaj.... Mindegy,lényeg,hogy végre alhatnak reggel-fáradtak már....aztán majd itthon cincálják az idegrendszeremet.Anyasors......

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr335359248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása