hermi irka

Friss topikok

Címkék

2009.01.23. 17:52

szerző: hermi67

Már jobban van mindenki-szerencsére.Bár Marci még elég csúnyán köhög,Kökölyszinek pedig szívni kell még néha az orrát-azért mindenképpen jobb a helyzet.

Viszont tegnap történt valami,amit mindenképpen le kell hogy írjak. Sokat gondolkoztam,hogy milyen módon írjam le a történetet úgy,hogy az ne tűnjön hozsannának-hát meglátjuk.Mindenestre amit leírok, az szóról szóra igaz,bár biztos vagyok benne,hogy lesznek kételkedők.Sőt,azt kell hogy mondjam, ha nem a saját szememmel látom,amit láttam- akkor én is elgondolkodnék azon,hogy elhiggyjem-e a történetet. Na,most,hogy már kellőképpen belegabalyodtam  a dologba-leírom mi történt.

Tegnap etettem a kicsit főzelékkel,de közben sült a krumpli.Mondtam Marcikának,hogy nézzen már rá-megnézte,mondta,hogy kiszedhető.Én persze mondtam neki,hogy jöjjön be,etesse a kicsit addig,míg én kiszedem a krumplit. Persze Ő nem hallgatott rám-minek is-elkezdte kiszedni,csak annyi volt a baki a dologban,hogy vizes volt a krumplikiszedő-így aztán a forró olaj,ahogy találkozott a vízzel,kilőtt egy hatalmas "olajbombát".Én csak egy nagy durranást hallottam,aztán Marci szalad be,hogy hú anya,odanézz,hogy kilőtt-és Marci fél arca,illetve a pólója a hátán -csupa olaj lett.És piilanatok alatt vérpiros-ahogy a pólót levette, az olajfolyások végigfutottak a hátán, a karján-mindenhol piros sávot hagyva maguk után.A nnyaka hátul telejsen piros volt,előrecsurgott a mellkasára.És az arca......rémületes volt. Az első sokk után előkaptuk a First-öt(hála az flp-nek,hogy van,és hála és hála és hála),és ráfújtuk mindnenhova,ahol érte az olaj.A gyerekek apja ekkor jött haza-teljesen kétségbe esett,hogy mi lesz a gyerek bőrével-az arcán is és mindenhol is fel fog hólyagosodni,jóisten.....újra befújtuk a first-el,és én még rákentem egy jó adag zöldkrémet(aloe vera gelly). Továbbra is nagy-rémísztően -piros volt,de nem kezdett el felhólyagosodni. Azután eltelt kb 2 óra hossza-és a gyerek bőrén semmi nem látszott,még pirosság sem ,Isten engem úgy segéljen! Nagyon nem is mertünk hinni a szemünknek-de hát kénytelenek voltunk.

Most értem csak igazán,hogy miért mondta annak idején az flp-s szponzorom,hogy  first-öt kötelezővé kéne tenni minden háztartásban.Mert az,hogy a fájó torokra fújva néhányszor, csökkenti a gyulladást, fájó fülbe cseppentve megszűnik a fájdalom,csökken a gyulladás....de az,hogy másodfokú égés helyett ép bőrfelület-ez szinte csodaszámba megy. Én régebben foglalkoztam az FLP(Forever Living Product) termékeinek forgalmazásával,aztán abbahagytam(időhiány miatt),de most komolyan elgondolkodtam,hogy újra el kellene kezdeni. Tényleg nagyon jók a termékei-Levimnek a natúr gél(mást nem szedett,csak azt)teljesen elmulasztotta az allergiáját! De hát nem egyszerű dolog ez,csak azért írtam le,hogyha találkoztok valahol ezekkel a termékekkel,és megtehetitek-ne habozzatok venni.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr385359268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_101886 2009.01.23. 22:12:04

Orulok,hogy jobban vagytok:) En elhiszem,nekunk mindig van otthon,miutan a bugyogo forro leves raomlott,azonnal befujtam,fajt de masnapra nyoma sem volt. Amugy holyagos,harmadfoku lett volna:)puszik

Bibécske 2009.01.23. 23:01:56

Mielőbbi, teljes gyógyulást kívánok nektek:)♥♥♥♥

brü 2009.01.24. 10:52:22

Ez nem semmi! Nekünk is van itthon, de mi (szerencsére)még komoly dolgokra nem használtuk, de ezek után mindig fogok itthon tartani...

Ismeretlen_45348 2009.01.25. 13:05:32

hermim, ilyen gélt hol lehet venni? Gyógyszertárban? Spray-nk van, azt a DM-ben vettem. Szerintem is nagyon jó!!
süti beállítások módosítása