hermi irka

Friss topikok

Címkék

2009.02.07. 16:48

szerző: hermi67

Az utóbbi napokban nem volt időm géphez ülni-még este sem tudtam beszélgetni a babaneten Nem tudom pontosan miért,de valahogy mindíg eltelt az idő. Egyébként mindenki jól van-bár Petinek ma 37,3-ja volt délután.Kíváncsi vagyok,hogy fogacska,vagy valami betegség:-(. Hmmm,nem örülök neki:-(. A jövő héten elkezdek pakolni nagyi lakásában-mert a férjem nem nagyon mutat hajlandóságot:-(. Pedig muszáj lesz,mert iszonyatos kupi van. A sok ruháját beviszem a FIDESZ irodába-majd elviszik rászorulóknak,ott örömet fok okozni.Jaaa,hát a könyvek. Bementem a héten a megyei könyvtárba,és elmondtam,hogy a hagyatékban sok(kb 2-300 könyv van),inkább kalsszikusok,szépirosalom,Zenei könyvek.És hogy odaajándékoznánk a könyvtárnak.Mi ennek a módja. Na, a hölgy közölte velem(Ő volt a legidősebb, a rangidős tyúk), hogy fizetni nem fognak érte. Akkor mondtam neki,hogy ajándékért mifelénk sem szoktak...Erre azt mondta még, ÉN VIGYEM BE,MAJD MEGNÉZIK,HOGY KELL-E ?!!!! Hát, az úri neveltetésem,az volt  a szerencséje(meg az,hogy a pult le volt rögzítve),mert különbem biztos ráborítottam volna....Így csak annyit mondtam,hogy szerintem itt felejtsük el egymást..és NEM ÉRTETTE...Hááát,nem magyaráztam meg neki,otthagytam a francba. Ennyit a kultúráról.... Meg úgy az egész országban tomboló mentalitásról.

 

Jaa,és apa ma olyan kedves volt velem,a fene a lába szárát. Beszélgettünk, én sajnáltam,hogy megy dolgozni,erre mŐ mondta,hogy azért sajnálkozok,mert én nem szeretek dolgozni. Mondtam neki,hogy egyenlőre nem ám,nagyon jó itthon lenni.Erre Ő közölte ,hogy látszik is a testemen,hogy itthon tespedek. Na,akkor elmondom a mai tespedős napomat: Reggel fél hétkor Peti ébredt(apa akkorra ment dolgozni).Nyilvánvalóan felkeltem,tisztába tettem,ittam egy kávét,aztán mikor éhes volt,megetettem. Marci fél nyolckor felébredt,kijött,félra múlva éhes volt. Én eközben elkezdtem a csirkepörit főzni,közben elindítottam egy adag ruhával a gépet. Marci megreggelizett,én beágyaztam,és elkezdtem porszívózni(előtte kis portörlés). Levi is felébredt,Ő is éhes volt. Közben megérkezett apa és anyukám is.Persze,apának kávétfőztem-merthogy én szoktam a kávét főzni.Aztán lementem a boltba és a piacra,mert nem volt itthon burgonya,és apa juhtúrós sztrapacskával eszi a csirkepörit. Piac és bolt után hazajöttem,megetettem Petit.Aztán elkezdtem a sztrapacskát csinálni,el is készült és megcsináltam a noki tésztát is. Kiteregettem.elmosogattam.Aztán apa mondta,menjek el a cukiba,hozzunk sütit,ő megcsinálja a levest(kecskemétii barackleves),és kiszaggatja a nokit. Petit tisztába tettük,aztán összes fiamamal elmentünk aZagyva cukiba. Ezkb.11-kor volt. 3/412-kor értünk vissza.Bejöttem,Peti aludt,maradt a kocsiba,én elmosogattam apa után,aztán megterítettem,ebédeltünk.Felébredt Peti-apa lefeküdt,én megetettem,jűtszottam vele-közben néztem a született feleségeket. Apa felébredt,kávét kéért:-D,megitattam,közben Peti megint evett,és elmosgattam,és kiteregettem. Aztán Peti nyxűgi volt,hőemelkedése lett,vele voltam. És ezután kaptam meg,hogy látszik,hogy itthon ttespedek.És még csak 5 óra,apa elment dolgozni,az összes gyerekem nemsokára éhes lesz.És még vasalnom is kell. Megyek tespedni.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr965359278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hugomum 2009.02.07. 18:54:45

Megertem,hogy faj.en is kiakadok ezen.sokszor puszillak:)

Lidi 2009.02.08. 07:08:21

Úgy látszik ez a pasik mániája:-/.Szívem szerint egy hétre itthon hagynám én is az uramat a fiával,akkor megtudná,hogy miért van kupi este :-/...csakhát fél napot sem bírnék ki nélkülük:D ;)

Ismeretlen_83123 2009.02.08. 20:12:48

Ilyet csak egy pasi tud mondani :D :D Próbálnának végig ők egy napot így... :D

Ismeretlen_115086 2009.02.08. 20:33:02

HIHI:D:D:Dférfiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii:D:D puszi

brü 2009.02.09. 10:37:13

Na tipikus...azt hiszik akik gyesen vannak, azok itthon nem csinálnak semmit...én már mondtam neki hogy 24 órát legyen egyszer egyedül a gyerekekkel...hát kiváncsi lennék :-/
süti beállítások módosítása