hermi irka

Friss topikok

Címkék

2009.03.05. 15:48

szerző: hermi67

Kökölyszimnek valószínűleg készülődik a második fogacska-ugyanis megint hőemelkedése van-de mellete semmi egyéb baj nincs(kopp,kopp,kopp).Azon kívül,hogy ma lebólintotta a szőnyeget-ült a földön,és egyszer csak kopp,előredőlt-volt nagy sírás,meg sok sok puszi  a kobakjára. Ma reggel lejjebb tettem a kiságyát-nem voltam már nyugodt,ha benne volt,féltem,hogy hirtelen ott is felkapaszkodik-bár azért a nadrágomat még előnyben részesíti kapaszkodás ügyileg. És persze ma el kellett mennem 1-2helyre,és a babakocsi kereke megint kipotyogott úgy kb. 527szer(lehet,hogy csak 6szor,csak én éreztem olyan soknak:-D),és persze szakadt az eső,úgyhogy mire hazaértem úgy néztem ki, mint egy az út mellett, a szakadó esőben lerobbant autó szerelője-csupa sár és olaj volt a kezem,beőlem pedig csöpögött a víz.Úgyhogy mostantól csak úgy indulok útnak,hogy viszek magammal valami ultraporfélét és körömkefét,valamint,vizet-ha véletlenül nem bízhatnék az iőjárásban, akkor legyen mivel ezet mosni:-D.

És mostanában olyan keveset vidámkodtam-ezt pótlandó,itt egy vicccsokor:

Gyanakvó férj a feleségéhez:
- Honnan van ez a gyönyörű nyakláncod, drágám?
- A kocsid hátsó ülésén találtam, édesem.

Aggódó képpel ér haza a férj:
- Édesem, van egy nagy problémám a munkahelyen.
Megszakítja a feleség:
- De drágám, ne mondd azt, hogy problémád van, a te bajod az enyém is. Mondd azt, hogy van egy problémánk!
- Jól van, szóval, a mi kis titkárnőnk szülni fog nekünk egy gyereket.

Két asszony beszélget. Azt mondja az egyik:
- Az én férjemnek semmi modora nincs. Ahányszor csak beszélek hozzá, mindig ásítozik.
- Talán csak mondani szeretne valamit.

Egy férj búcsúzkodik a feleségétől:
- Drágám, amíg üzleti úton vagyok, hogyan adjak neked hírt magamról? Telefonon, távirattal vagy faxon?
- Banki átutalással, ha lehet.

Két szőke nő beszélget:
- Képzeld tegnap vizsgám volt autóvezetésből, és meghúztak.
- Hogy-hogy ?
- Bementem a körforgalomba, ki volt írva, hogy 30. Hát én körbe is mentem 30-szor, mégis meghúztak.
- Nem lehet, hogy elszámoltad ?

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr985359293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_101886 2009.03.05. 17:36:07

:DDD ez mind telitalalat:) Kokolyszinek, fajdalommentes fognovesztgetest kivanok, Neked meg kevesebb kerekcseret:))) elkuldenem ezt a kocsit ami itt all a lakasban:)))

domo · http://www.domonorbo.blogspot.com 2009.03.05. 21:53:42

Szija!!Na hozzád jöttem utoljára:)És picit már vidámabban fogok lefeküdni aludni:)Kössszii,tetszett mind:D:D:D:D:D
süti beállítások módosítása