hermi irka

Friss topikok

Címkék

2009.03.09. 15:20

szerző: hermi67

Ma vagyok 8 hónapos. Mászni még nem tudok, de már anya, apa vagy a tesóim lábába kapaszkodva fel tudok állni. Felülni is feltudok, de rájöttem,ha egy kicsit  kiabálok,akkor nem kell erőlködnöm-valaki odaszalad,megpuszilgat,és vagy felültet,vagy felvesz.Így aztán mostanában elég sokszor kiabálok,hogy héééé,valakiiiii,gyere csak és vigyél magaddal!Általában bejön:-D.Ha mégsem,akkor nagyon tudok haragudni.Már egy ideje anya mellett alszom, nagyon jó, megnyugtató érzés. Szerintem neki is:-D. De azért mostanában valamiért van olyan,hogy csak úgy tudok elaludni,ha bőgök egy kicsit. Pedig anya mindent megpóbál,ad enni, inni, pelust néz,felvesz a karjába-de az az igazság,hogy néha semmi nem jó. Olyankor anya letesz,megpuszilgat(pedig akkor is ordítok ám),és ott marad mellettem,simogatja a hátam.Én még kb. 5ször fejen állok,és aztán kb.2perc kiabálás után alszom.Apropó,fejen állás-azt valamiért nagyon szeretem. Anya mondta,hogy majd megpróbál lefényképezni-mármint fejen állás közben.

Anya szerint teljesen vegyes gyerek vagyok:az arcom és a mozdulataim inkább Leventére hasonlítanak. Ő is szeretett  fejen állni,és Ő is kidugta a nyelvét a cumi mellett(jujj,azt anya imádja.mindíg meg szokta puszilgatni:-)). Viszont a "jó"alvásom,és a súlybeli gyarapodásom, evészetem Marcira hasonlít.(Levi még nálunk is dugóbb volt-nem semmi:-D).

Apropó,Levi és Marci. Mind a kettőt nagyon szeretem,ha bármelyikőjüket meglátom,rögtön nagyon boldog leszek. Sokat foglalkoznak velem. Marci mindíg odavesz az ölébe a számítógép előtt,miközben valami msizézik(talám  emesen?) És közben valami rapzenét vagy mit hallgat,és szokta nekem mondani,hogy bulizzunk Szöszö(methogy így is hívnak valamiért). Anya olyankor mondja neki,hogyMarcikaaa,ne mááár,ne ilyen zenét,hanem micimackót és társait-de Marcika jól kineveti anyát:-D.(Persze anya is szereti ám a jó rapet,pl50centet,eminem-et). Levi pedig állandóan dobál,anya meg szokott olyankor visítozni-hogy TeJóIsten,el ne ejtsd!!! Persze,nem ejt el,én meg hangosan szoktam kiabálni olyankor örömömben. És mind a két tesóm szokott velem olyat játszani,hogy felém hajolnak,vicces  arcokat vágnak,rázzák a fejüket-háááát,ezt is imádom.

Anya mostanában sokat hív Mór-nak,és mondta is valamelyik nap,hogy az is az én nevem. Így aztán néhá már odafigyelek akkoris,ha így szólít. A többiek"csak"Petinek,Kökölyszinek vagy Szöszönek hívnak-tessék,szegény én,mi mindent kell tudnom magamról:-).

Fogam még mindíg egy van-az viszont már szépen látszik-és jó nagyot tudok vele harapni:-D. Anya mondta,hogy  ha nem lesz több valamiért,akkor ne aggódjak,csuda klassz kivehetősek vannak már-csak  tudnám,hogy ez mit jelent.Mindnegy,mert mikor ezt modta,közben csikizett meg csókolgatta a pocimat-így aztán nagyon jót nevettem rajta.Azt is nagyon szeretem,mikor felém hajol,és valami olyasmit mond hogy"szííííííítcsóóóókolom a húsodat"-na,ilyenkor már annyira örülök, hogy majd elrepülök.

Enni nagyon szeretek-bár mostanában anya szerint néha kicsit kevesebb főzit eszem valamiért. De azt mondta anya,hogy nem baj,nem erőlteti-mondjuk hiába is akarná,mert ha én nem akarok a számba venni valamit,akkor úgy összeszorítom,hogy ékvassal sem lehetne szétnyitni:-D.

Szóval ez vagyok Én,Agócs Péter Mór 8 hónaposan.Anya azt mondta,hogy holnap lesz kép is rólam:-).

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr465359297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Reni 2009.03.09. 19:08:12

Boldog hófordulót kicsi Mór!Vagy nevezzenek is bárhogyan!:)

Ismeretlen_83123 2009.03.09. 20:26:02

Repül az idő! Boldog hófordulót! :) ♥

Ismeretlen_101886 2009.03.09. 21:20:35

Boldog hofordulot, Te kis Draga! ugye azert nem eszel annyit,mert jon a masodik fogad? sugd meg anyanak,hogy ne aggodjon,igy is van mit fogni rajtad!:D sok csok,anyukadnak is:)))

brü 2009.03.10. 16:05:34

Utólag is nagyon boldog hófordulót, az ügyes Kökölyszinek :)

Bibécske 2009.03.11. 11:21:54

Nagyon-nagyon ügyes:) gratulálok:) és Boldog Hófordulót:)♥

Ismeretlen_66889 2009.03.11. 16:42:06

már holnap van....hol a kép Anya??:D
süti beállítások módosítása