hermi irka

Friss topikok

Címkék

2009.04.01. 21:54

szerző: hermi67

Ma megvolt az első "komolyabb"hanyattesés-icike picike fiacskám rossz székbe kapaszkodott,és eldőlt. Síírvafkadt,én viszont megpróbáltam nem őrülten odarohanni, mosolyogni rá(kiváncsi lettem volna arra mosolyra kívülről:-D),és ez hatott,mert ahogy meglátott,abbahagyta a sírást,és már semmi baj nem volt.Alvásügyileg mostanában nem állunk túl jól-úgy látom,jön a 4.fogacska.  Nagyok szerencsére jól vannak,suli megy,bár már nagyon várják a szünetet.(és én is:-D). Szeretem, ha itthon vannak.

Kaptunk ma egy eteőszéket-még Zsuzsa barátnőm gyermekeié volt-de tökéletes állapotban van,kivéve,hogya rögzítő pánt hiányzik. Petinek nagyon tetszett,legfőképpen,hogy jó magasan ül,és jó nagyot szól a parkettán,amit ledob,és még utána is lehet nézni:-D.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr205359308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_113410 2009.04.01. 23:36:44

Lesz még több is sajnos.:-/ Én egyébként azt szeretem,ha az eséseinket nem látják,ugyanis én is azt csinálom,hogy szépen odasétálok és vigyorgok és már nem is sír a gyerekem,felsegítem és szalad tovább.Viszont ezért már megkaptam,hogy milyen anya vagyok,a gyerek összetöri magát én meg nyugiban vagyok.A harmadik gyerek után már rájön az ember,hogy rosszabb ha mutatjuk az ijedtségünket,de most ezt egy 7 gyerekes anyának magyarázzam??? Az etetőszék tényleg nagyon praktikus és enyém gyereknek is mániája a dobálozás róla.Én csak egyetlen egy dolgot utálok benne,de azt nagyon....mikor mind a 3 gyerekem egyszerre akar belemászni.Ja és amugy tudod hogy fel tudja karcolni a parkettát,mikor megtanulja a gyerek tolni rajta?:D Sok-sok puszi Nektek!!!♥

Ismeretlen_101886 2009.04.02. 10:53:26

az etetoszek erre valoban jo:)))legalabbis nalunk,mert amig "kidobalos buli" van,addig jo, de mikor csak a kanal kozelit a szajahoz, az mar nem annyira izgalmas:)) az esesrol meg, igen itt is elkezdodott, meg lesznek harci serulesek is, de szerintem nem nehez egy anyanak felmernie a helyzetet, hogy valoban fizikai serules tortent, vagy csak "lelki", az ijedsegtol. en odamegyek, mosolygok,megsimogatom, es mondom nem tortent semmi. ha ennek ellenere meg sir, akkor olbe veszem, es simogatom. majd ahogy elhallgat,lerakom ujra jatszani. a masodik koppnal, mar fel sem veszi:) millio puszi, es koszonjuk a kepeslapot, nagyon szep, ki tettem, hogy megmaradjon az utokor szamara;)
süti beállítások módosítása