hermi irka

Friss topikok

Címkék

2009.04.08. 08:29

szerző: hermi67

Vasárnap volt nálunk a Széchenyi gimmnáziumban bababörze. Gondoltam,kimegyekszétnézni,úgyis  kell babónak egy két nyáridolog. Sikerültis vennem-hatalmas volt a vásár.Éééééééés,vettem egy Bé Bé Go babakocsit-használtan-mindössze 2000 forintért.Ez a típusa:

babakocsi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A színe még fiatal korában sötétbordó-szürke volt-csak a tetejét kissé kisütötte  a nap. Ennyi az összes hibája,és még annyi,hogy a tolókájának  a borítása kicsit hibás. Peti sokkal jobban érzi benne magát,mint a másikban,amióta használjuk, 2 órákat alszik benne.-). Éssikerült neki vennem két nagyon szép rövid ujjúbodyt,és három nyári gatyót.Összesen 4000 forintért vettem a kocsit és a ruhaneműket-szóval,elégedett vagyok.

Apa és Levi ma elmentek Pestre a Cinkotai úti hallásérültek intézetébe felülvizsgálatra.Két évente kell vele felmenni.Örülök,hogy ilyen gyönyörű az idő,így még a vonatozás is kellemesebb.

Apát még nem fizettékki a munkehelyén,pedig tegnap leszámolt... a törvény szerint tegnap mindent meg kellett volna kapnia....ideges vagyok,hanem fizetik ki,nem tudom,mi lesz.Az én pénzem már elment hitelre,néhány csekkre,pelusra,ilyesmire. Tudom,köteles kifizetni, de ha nem teszi,akkor be lehet perelni,aztán majd 200 év múlva megtéli a bíróság...de azért még nem adnak a boltba semmit.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr405359313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Judit /juci68/ · http://www.kisfiamesmi.blogspot.com 2009.04.08. 18:48:16

Francbaaaaaaa csájeeeee!!!! Irigyellek, vagyis a babakocsit, amit vettél, a miénk már nagyon tropa, én, amilyen szerencsém van /mint k...nak a jámbor élethez/, nem kapok sehol ennyiért..... Ha rábukkansz még egy ilyen alkalmi vételre, sikíts fel ide nekem.... puszka

Ismeretlen_120540 2009.04.08. 20:57:09

Ügyes vagy!!!
süti beállítások módosítása