hermi irka

Friss topikok

Címkék

2009.04.20. 21:43

szerző: hermi67

Komolyan monddm,egy rakás szerencsétlenség vagyunk-persze csak kisit. Ma már annyit röhögtünk a nyomorunkon,hog megfájdult a hasam:-D. Szegény apa tegnap  rosszul mozdult,és beakadt a gerince.Gyakorlatilag alig tud mozogni, és azt is csak nehezen. de a humora azért megmaradt(kivéve,mikor éppen nem káromkodik) Edit barátnőm átjött ma,ésmegkérdezte,hogy próbáltam-e már masszírozni. Én persze mondtam,hogy még nem értem rá,de most hogy alszik a kicsi(épp aludt a drágám),a nagyokat már megebédeltettem(apa szerint megrágtam nekik az ételt:-D) megmasszálom.Mindeközben,apa, az én mondókám  aláfestéseként monológozott:perszee,masszírozni,hohó,mikor 3 gyerek van! Jóó,megfőz, meg a gyógyszert is idehozza, meg kiszedi a kaját-aztán ha szerencsém van,odaérek,míg meleg-ha meg nem,megeszem hidegen:-D)).Annyira,de annyira röhögtünk(persze apa is).Majdnem ráesett a lábamra az etetőszék tteje,ere apa:vigyázzál drágám, le ne sántulj,mert mi lesz velünk,éhen halunk,mert egy hét,mire én hazaérek a boltból:-D)))))Szóval, a nagy nyomor ellenére ilyen jókedvűen telt a napunk. Bár most este megkérdeztem,hogy kér-e egy kis tejbegrízt-amúgy Bea asszonyosan:-D)))).  Nem is értem,miért nem kért:-D))))).

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr155359322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_101886 2009.04.21. 10:08:50

Sajnalom, hogy igy ratok jar a rud, es hihetetlenul csodallak mennyi pozitiv gondolatot, energiat, humort vagy kepes sugarozni.melyen meghajlok, olellek, puszillak:)

brü 2009.04.21. 15:48:36

Enyém apának is tegnap csípődött be a nyaka, alíg bírja mozgatni a fejét...jobbulást!

Bibécske 2009.04.21. 16:43:40

ugyanazt gondolom, mint Hugomum:) sok puszit küldök nektek:)

domo · http://www.domonorbo.blogspot.com 2009.04.21. 21:32:58

Szijjja!!!Bocsika,hogy így eltűntem,de mostanában úgymond ránk is rájár a rúd:(((((((( Nem egyszerű az életünk,de gondolom nem csak nekünk szar:( De igérem,illetve próbálom,hog ytöbbet írok,olvasok és járok a csetre:) pusziii Apának:Jobbulást:)):))

Judit/juci68/ · http://www.kisfiamesmi.blogspot.com 2009.04.22. 10:38:38

Szia Hermim! Nos.... ismerem ezt a feeling-et! Amikor az ember már a saját szerencsétlenségén kínjában röhög azon is, amin más sírna.....hihi! De csáje...! Épp ezért /is/ csipázlak, mert ilyen vagy! puszi nektek!
süti beállítások módosítása