hermi irka

Friss topikok

Címkék

2009.05.21. 22:05

szerző: hermi67

Ma eszembe jutott, hogy tavaly májusban Marci,mint 4.-es tanuló,kompetencia mérést írt(Levi,mint 6.-os,ajövő héten fog írni-biztos ezért jutott eszembe:-D)-és mivel kapott egy azonosítót-gondoltam,megkeresem a kicsi fiam eredményét. Hátperzse,hogy nincs fenn! Ugyanis azt elfelejtették mondani abban a fantasztikus iskolában-hogy csak 200 tagintézményt választottak ki tetszőlgeen-és persze a mi sulink nincs benne. De sebaj,majd jövőre!!!!

Levi ma és tegnap eléggé csalódást okozott-mondtam is neki,hogy ezt nem vártam Tőle. Kiderült,hogy amikor beteg volt,és viszament  suliba(vagy 3 hónapja volt ez)nem küldték el neki magyarból,hogy mit vettek-és rögtön az 1 .nap dogát írtak Arany János életéből, ami persz egy szép nagy 1-es lett.Amit persze Őursága elfelejtett megmondani:-/. meg azt is,hogy matekból 2-est írt(félévkor 5ös volt -bár szerintem inkábbb állna rá egyerős 4es-de nem én vagyok a tanerő).  De ha be tudnám scannelni a magyar dogáját-megtenném:-D. Majdnem bepisiltem ,mikor megláttam:-D.Akövetkező  volt:kb.8 kérdés,mind a költő életéről-és mind üresen hagyva.Viszont lap tetején a Levi kézírásával a következő szöveg díszelgett:miután nem kaptam meg magyarból a házit,így nem tanultam meg,és ennek egyenes következménye:1(ez bekarikázva):-D)))). Azt hittem,becarok:-D.Nem azért haragszom rá,mert 1-est kapott(én is kaptam,és még Ő is fog),hanem azért,mert nem mondta el-véletlenül tudtam meg. És  matekot is. Midennap megkérdezzük mind a  kettőtől,mi a helyzet.Az apjuk folyamatosan(bár nem minden nap) ellenőrzi őket matek,töri-én termi,magyar.A matekra is azt mondta,hogy megy neki.... Mondtam ma,hogy jövőre mindent ki  fogok Tőle kérdezni,és addig a  lábát kinem teheti itthonról ,míg rendben nem találom- akár tetszik,akár  nem.

Marci viszont megtáltosodott,hordja haza az ötösöket-egy egy négyessel tarkítva. Így nagyonúgy tűnik,hogy Marci javítani fog év végére a félévhez képest,Levi viszont rontani. Ez nekem is jó lecke volt,hogy mit csináljak másképp. (Apa pedig tiszta ideg:-/)     

Kcis PéerMór jól van,nagyon ügyes,egyre hosszabb ideig áll kapaszkodás nélkül-de csak az ágyon,a földön nem:-D.Kishuncut,tudja,hogy ott rosszabb lehuppani a popsira. Egyre hisztisebb-ha valami nem úgy van,ahogy Ő szeretné(márpedig előfordul olyan),akkor aztán jujujj:-D. És azt vettem észre,hogy ha haragszik,vagy nagyon  fáradt,akkor durva lesz. Persze most még csak annyit tudok tenni,hogy elmondom neki,hogy nem szabad,meg szépen-tulajdonképpen  abban sem vagyok biztos,hogy tudja azt,hogy fájdalmat okoz. De nagyon imádni való gyönyörűséges, miden arcával   együtt.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr975359338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

brü 2009.05.22. 09:50:22

Hát nem semmi Levid :))Ilyet kitalálni :)) Peti nagyon ügyi, Gergő még mindig nem tud esni :-/

Ismeretlen_95791 2009.05.22. 13:59:17

Brü,mndom én,hogy zseni a Levi:-D)))))

Judit/juci68/ 2009.05.22. 20:32:26

A kis komisz! :) A mai gyerekeknél divat ez a "sunnyintás", de nem az ő bűne, a koré, mely szülte őt.... /Madách: Az ember tragédiája/ hihi... ma formában vagyok! :) :)

Ismeretlen_105483 2009.05.22. 22:09:44

Viszont kreatív és humora is van. :) Nálunk Vicával vannak ilyen elfelejtősdik, amitől én komolyan falra tudok mászni :SSS S nem tudom mit rontottam el, soha egyszer nem kapott leszidást rossz jegyért, pláne nem büntetést, és mégis titkolózik.... persze csak ha rossz jegyet hoz... S igen, mi is minden nap megkérdezzük, hogy mi újság a suliban, mi történt, hogy érezték magukat... Lehet, h valóban a korszellem...
süti beállítások módosítása