hermi irka

Friss topikok

Címkék

2009.08.20. 20:28

szerző: hermi67

Vagyok. Már kicsit jobban. A sok baj tetejére még sikerült benyelnem egy nagyon klassz enterovírust,amitől két napig folyamatosan a budin ültem-vagy tök lázasan feküdtem(- 2 kiló kb-hurrá:-D),az evésem a normálistól még mindíg messze áll,így remélem,hogy 1-2 kilótól még sikerül megszabadulnom. Persze a sok hasmarsnak hála, méltó koronaként az egészre, most azzal a bizonyos kis sárgán csillogó nevű erecskével vívok,ami oly sok,már szült nőtársamat érinti-minő becses ajándék ez!!! Húúú,de nem hiányzott:-D.

Lassan vége a nyárnak-nagy nagy szomorúságomra. A fiúknak itt a suli,kezdődik a hova tetted,mondd fel,mutasd meg és társai:-D. És persze a fáradtságukat látni nem jó egy anyának. Továbbra is az a véleményem,hogy túl vannak terhelve az iskolában,olyan dolgokat kell megtanulniuk,amire ebben az életkorban még nincs szükségük. Szerintem a magyar iskolarendszer nem jó-túlságosan versenyistálló szaga van. Nem beszélve az anyagi vonzatáról-de arról inkább most nem is írok semmit...

Kicsi Kökölyszink jól van, nagyon aranyos,legújabb mottója: Anyám mellett tANYÁZOK. Teljesen mindegy,hogy merre vagyok,ha éppen nem alszik-azt pedig már 1szer szokott csak nappal-Ő ott van körülöttem. Most,mikor írom a bejegyzést,egy darabig az ölemben ült,azután lekéredzkedett-és lefeküdt mellém a parkettára hasra,és nyomja a babaneyelvet ezerrel:-D. Továbbra is 6 foga van,továbbra sem beszél semmit,csak a maga nyelvén,továbbra is jól eszik-már tud egyedül a kanállal bánni,csak még nem mindig jó a célzóvíz:-D-,és továbbra is gyönyörű,édes,szeretni való csöppség.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr905359374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_119680 2009.08.21. 04:14:48

És én továbbra is imádom az én gyönyörű,édes, szeretnivaló barátnőmet!!!! ölelés

Ismeretlen_105483 2009.08.23. 22:02:50

az idő fut rohan szalad... a suli meg jön ezerrel. Ne is mondd... az elsős gyerekemmel dolgozatot írattak az órából, be kellett jelölni pl a fél 9-et, 3/4 7-et stb... persze semmit nem tudott, honnan a viharból tudta volna???? erre tanárnéni ráírta, h nem ismeri az órát. Nem hát. Először talán azt kellene megtanulni, mi az , h fél, meg háromnegyed meg stb... nonszensz....
süti beállítások módosítása