hermi irka

Friss topikok

Címkék

2009.08.25. 22:08

szerző: hermi67

Levikém ma 13 éves:-)♥. Ennek örömére ma Hajdúszoboszlón ünnepeltünk-nagyon jól éreztük magunkat. Gyönyörű város,és a strandja is nagyon jó-legalábbis nekünk nagyon tetszik. Mindenki jól érezte magát-a fiúk aquaparkoztak is, én pedig leginkább  Peti mellett strázsáltam a gyerekmedencéknél-ben. Persze a tengerpartot is megnézte,be is sétált a vízbe,de mikor a pocijáig ért, igencsak felkéredzkedett-hideg volt Neki.Alig vártam hogy aludjon kicsit(tényleg kicsit sikerült),és megmártózhassak a hűsebb vizekben. Minden jó volt,és elköltöttünk egy csomó ücs-t:-D. Ettünk,ittunk,nevettünk-szóval jó volt. Hazafelé a vasútállomáson kellemetlen szóváltásba kerekedtem egy idióta vénasszonnyal-aki így utólag tényleg hibás lehetett,mert szerintem épeszű ember nem viselkedik így,még akkor sem,ha öreg. Kiértünk az állomásra,és bemondta a bemondó,hogy késik 40 percet a vonat. Persze Petikém jött ment,sikongatott,mindent meggnézet,nagyn cuki volt. az egyik váróban egy idős nő pakolászott a padon valamit,és a telefonja le volt téve a padra. Peti,mint egy kis boldog,sikongató baba odastartolt,de persze én észen voltam,és nem engedtem közel ssem a telefonhoz. Mondja a vénasszony,hogy vigyázzak,nehogy ledobja a gyerek,ne engedjem oda.Én meg tök kedvesen mondtam neki,hogy dehogyis engedem,ne tessék félni, itthon sem kaphatja meg a telefonokat. Él is fordítottam a kis morzsát, aki tudomásul vette,hogy nem lehet,és vígan sikoltozva és tapsikolva ment tovább. Alig haladtunk arréb,mikor hallom,hogy a banya az orra alatt morog,ilyesmit: az kell,hogy a kis rohadék leverje a telefont,csináljon nekem egy csomó kárt.... rohadjon meg...nnna,gondolhatjátok. Nem tette zsebre,amit kapott tőlem-mondtam neki,hogy a néni csak nem a kisgyerekre morog ilyen csúnyán? erre Ő:morog a kutya,te hülye nő,én nem szóltam a gyereknek,egyen meg a fene-és csak mondta az orra alatt. Na,mondtam neki,hogy jobban jár szerintem,ha befogja a száját,mielőtt még torkon harapom. Közbe Marci bejött,és csak nézett,azt mondja,anya,én leütöm:-D. Mondtam Neki,hogy hagyjad kisfiam, az idiótákvédelmet élveznek:-D.Erre azt mondja Marcinak,na mi van,mit bámulsz? Marci mondja neki: senkit:-D. -akkor a seggemet nézed? Erre Marci: ponnnt azt:-D.  Itt már naggyon röhögtünk:-D. Persze,kicsi Peti mit sem sejtve(mert ugye nem kiabáltam,hanem szép beszédhangom küldtem el a picsába a banyát) vígan jött ment tovább,tapsikolt,kiabált,visongott,kacagott-és időnként a banya felé vette az irányt nagy vigyorogva. Édes kis ártatlanság-szerencsére nem érzékelte,hogy mi van körülötte.

Ettől függetlenül jó volt a mai napunk-jó lenne még soksok ilyen. Ránk férne nagyon-mindannyiónkra.

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr635359377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

brü 2009.08.26. 14:27:35

Boldog szülinapot Levinek:) A banyának meg jól megmondtátok,hihihi :))

Ismeretlen_112318 2009.08.26. 20:45:46

Isten éltesse Levit:) Végre visszataláltam hozzád is,az új sablonnal ugyanis elvesztek az olvasott blogjaim :-/

Reni 2009.08.26. 21:11:30

Levinek boldog szülinapot utólag is...bunkó banyával meg nem kell foglalkozni...bár tuti én sem hagytam volna szó nélkül a dolgot!

HajniVLB · http://velebo.blogspot.com/ 2009.08.27. 11:21:35

Utólag is Boldogat Levidnek♥♥♥

Ismeretlen_101886 2009.08.27. 15:33:41

utólag is boldog szülinapot Levinek, Isten éltesse azt a gyönyörűséget:) vénasszony: sajnos ilyenek vannak, és ahogy mondtad, idióták védelmet élveznek:DD csók

Ismeretlen_45348 2009.08.27. 20:44:23

Boldog szülinapot a nagyfiúnak!!! :) Puszi

Ismeretlen_119680 2009.08.28. 22:24:55

Nagyon boldog szülinapot Levidnek!! Na a banyát én megkergettem volna a mankóimmal.... :D Örülök, hogy kikapcsolódtál a fiúkkal egy kicsit. Még sok ilyet kívánok nektek. Persze a banya nélkül :D ... na meg vihetnétek engem is magatokkal... :D pussz

Ismeretlen_129282 2009.08.29. 08:00:23

Nagyon Boldog Születésnapot Levinek utólag is:) Sok puszi nektek:)♥♥♥

Ismeretlen_110990 2009.08.30. 10:55:53

nagyon boldog szülinapot kívánok Levinek!banyát meg le kell "csapni" ilyenkor:o

Ismeretlen_83123 2009.08.30. 11:36:58

Sok-sok boldog szülinapt Leveinek! :-) Puszi

Biababa · http://www.biankababa.blogspot.com 2009.08.30. 21:51:56

Utólag is Boldog Születésnapot Levinek! A banya tuti nem volt százas. :)))
süti beállítások módosítása