hermi irka

Friss topikok

Címkék

2009.09.15. 20:16

szerző: hermi67
El is felejetettem leírni,hogy mi történt valamelyik nap. A háziállatunk,Pepe, a papagáj, a nagyfiúk szobájában alszi éjjel, de naközben ki szoktuk hozni a nagyszobába,és ott csicsreg közöttünk. Mivel felújyzják a folyosónkat, kénytelen voltam néhány dolgot behozni kintről, így egy zsák,amiben ruha van,jobb híján a fiúk szekrényének egyik részén van(pont a papagáj kalitkája alatt). Persze nem azért van kinn néhány dolog,mert nekem úgy tetszik,egyszerűen nem férünk ebbe a kis lakásba a sok holmival. A zsákban konkrétan egy csomó gyerekruha van,ami majd a Petié lesz,ha belenő-kedves emberektől kaptam Őket. Szóval az történt,hogy egyik reggel-talán szombaton- apán kívülmindannyian itthon voltunk. Marcikám véletlenül gépezett,Levi még aludt-én pedig próbáltam eltakarítani a Peti reggeliztetése után keletkezett jelentős mennyiségű szemetet,morzsát,kakaóscsiga lenyomatot. Petikém a drága beballagott Levihez(már 9 óra körül járgt az idő), gondoltam,megy és felpuszilgatja-azaz inkább felnyalja. Ehhez képest az én kíváncsi fáncsim rendkívüli érdeklődést mutatott a lelógó törölköző csücsök iránt:-D. Olyannyira,hogy sekiresen le is varázsolta Pepét kalitkástól. Hirtelen nagy csörgés,  madárrikkantás-  és visítás. Én halálra váltan roncsoltam be a kisszobába,és persze Marci is. a következő kép fogadott: Levi félkábán ül az ágyban, látszik rajta,hogy azt sem tudja,hogy merre van arccal:-D. A madár szerencsére jól van-némileg a tolla kissé furcsán állt ugyan:-D. Petikénk,kicsi fiunk pedig áll a kalitkából kiszóródott tetemes mennyiségű mag közepén-némi víztócsa is volt ott- a törölköző a fején,és ordít:-D. persze megijedtem,de szerencsére a kalitka először a zsákra esett,nem rá. Semmi baja nem lett,csak megijedt. De azért nem annyira,hogy ma reggel ne próbálja meg újra a tranzakciót-de résen voltam!!!:-D. (persze azért néhány plusz ősz hajszálat sikerült szerintem beszereznie Nekem:-D).

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr685359382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_112318 2009.09.16. 07:01:02

Jaj,bocsi de hihihi

Ismeretlen_119680 2009.09.16. 10:11:19

A boszi tehetséged működött és parancsot adott a tudatalattidnak, hogy pont oda tedd a zsákot.... :D

Ismeretlen_66889 2009.09.17. 10:00:35

ne hari,de olyan jót röhögtem:)))

Ismeretlen_129282 2009.09.19. 02:08:11

Hát ez nagyon jó:) így utólag gondolom nektek is:))) Sok puszi minden sérültnek:))♥♥♥

Ismeretlen_83123 2009.09.24. 20:58:05

jajj :-D minden jó, ha a vége jó.. :-)
süti beállítások módosítása