hermi irka

Friss topikok

Címkék

2009.12.01. 19:19

szerző: hermi67

Gondolatok

Sokat gondolkodtam,hogy leírjam-e,amin ma egész nap agyaltam De ki kell írnom magamból-talán így tudok majd aludni.

A mai hírek arról szóltak,hogy meghalt az a 26 éves kismama, a magzata után 1 nappal, akit H1N1-el kezeltek Bodapesten. Azt,hogy miért kellet így történnie, én nem érhetem. Csak elszomorít-nagyon. Mély részvétet érzek azok iránt,akik szerették.

Ha valami ilyet hallok-vagy tapasztalok,mindig újra rádöbbenek,hogy mi(sokan) akik mindenhatónak érezzük magunkat-mennyire semmik vagyunk . Azt hisszük,hogy a jó az jár nekünk-ezért vagy azért. De pont annyira jár,mint az etióp gyerekeknek az éhezés. Ilyenkor nagyon nagyon elszégyellem magam azért,amilyen vagyok. Hogy elfelejtem megköszönni a mindenhatónak minden ákdott nap(mert én hiszem,hogy Ő van, és szándékosan nem a sorsnak hívom) azt, hogy itt lehetek azok között,akiket szeretek. Hogy vannak,akik szeretnek-nem kell magányosan, a "világi" szeretet nélkül élnem.Hogy nem a 3.világba születtem-egy felpüffedt hasú,éhesen síró kisgyerek képében. Hogy a gyerekeimnek nem kell csontsoványan,legyektől lepve várni a segélyszállítmányokat. Azt,hogy megélhettem az anyaság csodáját, a szerelem örömeit, szerthettem az édeesapámat.

Hogy nem rólam-rólunk szólt ez a hír.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr625359414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_83123 2009.12.03. 08:38:04

Jajj, hermim... :-( ♥

Ismeretlen_119680 2009.12.03. 12:49:25

Igen...sokszor elfelejtjük, hogy az általunk rossznak ítélt sorsunk koránt sem az! Én ezt mindíg szem előtt tartom. Így lehet az, hogy lelkileg satbilabb vagyok s boldogabb néhányaknál, akiknek két jó lába és medencéje van. :)

Ismeretlen_66889 2009.12.03. 15:26:12

♥♥

Ismeretlen_129282 2009.12.05. 10:16:09

♥♥:( mennyire igaz, én is néha szégyenlem maga, hogy türelmetlen vagyok Bekivel és néha magamban olyanokat gondolok, és dühöngök:( De aztán amikor odajön hozzám és átölel és mondja, hogy szeret borzasztóan fáj, hogy néha nem olyan anyukája vagyok, amilyen kellene.

Ismeretlen_83123 2009.12.05. 20:30:56

Látom, a minichat nem sikerült.. a jelek szerint.. majd segítek, ha összefutunk! :-) puszi ♥

brü 2009.12.07. 18:56:25

sajna nem tudom így elmagyarázni a minicsetet, de ha összefutunk, akkor én is szivesen, bár marigold jobban tudja hogy a freeblognál hova kell beilleszteni :)pusza♥
süti beállítások módosítása