hermi irka

Friss topikok

Címkék

2010.03.26. 07:45

szerző: hermi67

Ezt most le kell írnom.....

 

Már többször megtörtént,de most már le is írom. Annyira büszke vagyok Levire és Marcira. Ma reggel korán lementem a boltba,és egy X.-en lakó néni mellé szálltam be a liftbe. Marci is jött,mert 0.órája van. És a néni mondta ott Marci előtt,hogy mennyire jól nevelt,kedves gyerek mind a két nagyfiam. Segítenek behozni a nehéz csomagot,nyitják az ajtót,megvárják a liftnél a másik emebert(nem csak őt,mást is).Mondta,hogy már más is mondta,hogy nem is igaz,hogy két ilyen nagy kamasz gyerek ennyire udvarias és kedves az idősebbekkel. Olyan melegség öntötte el szívemet-nem volt hiába az a sok sok szeretetteljes beszélgetés,magyarázat. Büszke vagyok az én két gyönyörűséges,melegszívű nagy fiamra! Imádom Őket teljes szivemből♥♥♥.És ezen az sem változtatott,hogy itt van a kicsi buksikánk.akinek több gyereke van,az érti,akinek meg még csak egy,majd megérti:-).

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr265359467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása