hermi irka

Friss topikok

Címkék

2010.05.03. 06:21

szerző: hermi67

Ma elmegyek dolgozni-két és fél év után először. Ha nem lenne itthon a kisbuksim,semmi gondom nem lenne ezzel.Szeretem a munkámat-ha úgy lenne,ahogy nincs,ingyen is csinálnám. De Petit nagyon fogom hiányolni....hiába,nehéz az elválás. És ezt már átéltem a nagyoknál is-most sem jobb. Nem tudtam aludni az éjjel, Mindig meg kellett érintenem a kisfiamat-mintha magamba akarnék simogatni egy darabot belőle-ami azután kitart délutánig. Szóval,most olyan gombócos a torkom egy kicsit.

Tegnap délután újfent nem aludt egy percet sem,pedig reggel fél 7-kor ébredt.Délután legalább 2 és fél órát csatangoltunk lenn a játszón,meg minden felé.És nem is mondhatnám,hogy nagyon nyűgös volt. Mikor 7 körül hazajöttünk,fürdés,vacsi,tejcsi,és 3/4 8-kor már az igazak álmát aludta a drágám. Nem tudom,mi ez az új műdi-1 hét alatt 3szor gordult elő,hogy nem aludt ebéd után. Remélem,nemmarad így-bár tőlem maradhatna,csak féltem attól,hogy ha közösségbe kerül,ott nem nézik jó szemmel.Sőt,kifejezetten utálják,ha a gyerek nem alszik-tapasztaltam.

Anyák napja-könnyes♥ Még mindig nem szoktam meg hogy anya vagyok(pedig lassan 14 éve),és még mindig elbőgöm magam. Anyukámnak vettem egy jó minőségű napszemcsit az Oriflametől,mert eltört az övé(persze,amilyen módon bánik vele,nem csodálom).

És milyen kedves sztori: mellettünk egy 80 éves idős Úr lakik,aki valamikor főügyész volt-vagy valami ilyesmi. aranyos kedves bácsi,kicsit nagyot hall,és néha emiatt lemaradna dolgokról(pl.bogárirtás),de  én nem hagyom:-). Tegnap délután kaptam Tőle egy nagy csokor fehér orgonát-a kertjéből való,és azt mondta: Kedves Katika, fogadja el Tőlem őszinte tiszteletem jeléül Anyák napjára-na,újabb bőgés:-). Ő tisztel Engem!!! Olyan jól esett.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr15359480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_129282 2010.05.03. 07:12:31

NAgyon szomorúan olvastam a soraid. Nem is tudok, nagyon mit mondani, mert én is így éreznék. Remélem, hogy a lelkednek jobb lesz a vártnál, és nem fog annyira fájni. Azon meg, hogy a bácsi ilyen kedves és tisztelt, egy cseppet sem csodálkozom. Nagy ölelés♥♥♥

Ismeretlen_113491 2010.05.03. 09:14:00

Az a fehér orgona...hmm megható! Gondolok Rád első munkanapodon!

Ismeretlen_83123 2010.05.04. 21:48:05

De édes lehetett a bácsi. Én is tuti sírtam volna. ♥
süti beállítások módosítása