hermi irka

Friss topikok

Címkék

2010.05.16. 15:56

szerző: hermi67

Esik az eső. És hűvös van. Egyébként minden oké erre felé. Dolgozom hétköznap,Peti pedig úgy tüntet ez ellen,hogy állandóan hisztizik valamiért-és fekszik a földön:-D. Lassan már több időt tölt vízszintesen,mint függőlegesen:-D. Édesem,valahogy ki kell fejeznie az ellenérzését. Ráadásul nem nagyon hajlandó ebédelni az apjával,így újabban délelőtt 11kor eszik valami kiflit,vagy ilyesmit,és ébredés után VELEM ebédel:-). Kivéve a hétvégét,mert akkor természetesen itthon vagyok(Hála Istennek nem kell ügyelnem),és akkor végigeszi az ebédet :-).Szeretjük nagyon♥

Szeptembertől felvették a bölcsibe. Persze csak akkor fog menni,ha a férjem el tud helyezkedni. Voltam benn a vezető nőnél,és sajnos nem túl jó híreket hallottam. Petiék csoportja a játszócsoportban lesz,mert a 3 pavilonból csak kettőt használhatnak,egy lehetséges bővítés miatt. Persze,az önkormányzat még nem tudja,hogy mikor kezdődik az építkezés-de akkor sem használhatják. A játszócsoport szobája viszont jó ha van 12 négyzetméter. És oda akarnak 14 gyereket bepakolni. Hát,én bizony úgy gondolom,hogy kiverem a balhét az önkormányzatnál. Ha törvény írja elő,hogy a rabok nem lehetnek 6 négyzetméternél kisebb területen,gondolom, a mini manóknál is van valami előírás. Mikor ott van Peti,és van még vagy 6 gyerek rajta kívül-már akkor sem lehet levegőt kapni! Nem is tudom,hogy gondolják ezt. Akkor mi a francnak engedélyezték mégis a gyerekek felvételét-eredetileg úgy volt,hogy nem is vehetnek fel gyereket ebbe a bölcsibe. Én is beadtam máshova,ami viszonylag messze van tőlünk-de mégis az volt a legközelebbi. erre 2 hét múlva szóltak,hogy mégis vehetnek fel gyereket, mert pénzhiány miatt most nem lesz építkezés, aki szeretné, vigye át a jelentkezési lapot. Meg is tettük jó sokan-nyilván,akik itt laknak a a bölcsi körül, kézenfekvő,hogy közelre szeretnék hordani a kicsiket.(Mi konkrétan 2 percre lakunk tőle). Erre tessék,az idióta önkormányzatnál valami nagyon egyetemet végzett barom kitalálta ezt a bődületes baromságot!! Áááá, nagggyon mérges vagyok!

A nagy fiaim jól vannak. Holnap iskolai gálájuk lesz-így nem lesz tanítás. Húúú,de boldogok:-D. Fáradtak már,várják nagyon a szünetet. Én is. Szeretem,ha körülöttem vannak. Szeretem Őketnagyon,minden kamaszos szájaskodásukkal együtt.♥

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr575359484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_66889 2010.05.16. 18:13:10

Én meg Téged imádlak♥Olyan jó olvasni, ahogy írsz, olyan jó lenne már talizni♥Remélem jössz a nyári talira!!?? Gergő sem nagyon eszik mással, csak velem. Ilyenek ezek a pasik :D

Ismeretlen_45348 2010.05.18. 11:50:27

Hú az tényleg nagyon pici szoba... reklamálj is! puszi Nektek
süti beállítások módosítása