hermi irka

Friss topikok

Címkék

Nyári szünet

2010.06.19. 07:18

szerző: hermi67

Végre itt a vakáció! Lehet,hogy én jobban vártam,mint a gyerekek? Már rájuk fér a pihenés.

A bizonyítványuk jó. Marcié inkább 4-es(Történelem,Term.ism.,Rajz ötös, a többi négyes. Ennél rosszabb jegye nincs). És persze, ha az első félévben is úgy tanul,mint a másodikban,akkor jóval több az ötös.  Persze, matekból nem kapta meg a lehetőséget javítani. Amit viszont nem értek,a tesi 4-ese. Az egyik legjobb sportoló az osztályban, az összesítésben atlétikában a 2. a 28-ből, valami másban(talán futás?) pedig a 3.  Tudom,hogy a tesitanár nem szereti-persze ez kölcsönös, és nem csak Marcit nem szereti,hanem az egész osztályt valamiért. Na mindegy,itt is látszik, hogy az a gyerek,amelyik le van írva,az  le van írva...-De így is szép a bizi.

Levi sokat javított. Négyes biológia,informatika,tesi és ének, a többi ötös,és kémiából és földrajzból kitűnő.Mondtuk Neki,hogy jövőre legalább így-jön a pályaválasztás. Bár Ő valami kémiai kutató,vagy valami ilyesmi szeretne lenni. Vagy feltatláló:-).Vagy fizikus:-). Nnnna,nem semmi a gyerek:-D).

Én dolgozom ezerrel. Sok rossz élmény ér odabenn-nem is jó szó a rossz-inkább a szomorú. És elég nehezen viselem. De ez nem újdonság nálam-mindig ilyen voltam. Peti továbbra is nagyon hiányzik. épp valamelyik gondoltam arra,hogy mennyire jó volt itthon lenni vele. Meg arra,hogy már soha többet nem lesz pici babám,aki az enyém,aki nekem szuszog,akit szopatok. El is kámpicsorodtam kicsit:-). De elmúlt ez is.

Voltam orvosnál. Nőgyógyásznál és endokrinológusnál. Nőgyógyászatilag oké vagyok, nem klimaxolok(a hormoneredmények alapján),nem vagyok terhes,mégis már tíz napot késik....?!

A pajzsmirigyem újra túlműködik-hurrá.  Gyógyszerszedés,és augusztusban kontroll.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr885359495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_66889 2010.06.19. 09:01:29

Gratula a fiúknak, nagyon ügyik :) Én is sokszor gondolok bele, hogy többé nem lesz kisbabám, és nagyon elkeserít :(

Ismeretlen_105483 2010.06.19. 09:32:13

Minden elismerésem a legényeké!! Gratulálok !!! kis hisztizsákod pedig imádnivaló :))))) erkélyjelenet :)))))))))) gyönyörűek!!!!! lehet, hogy kisbabánk nem lesz már, de majd lesznek unokák, meg idő, meg önmagunk ;))))) soksok puszi Neked :)

Reni 2010.06.25. 08:08:09

Tök jó eredményeket értek el a Fiúk!Csak így tovább! A nem lesz többet pici babám esete nálam is sokszor okoz szomorúságot...de ez van...Éljen a nyár...végre igazi jó időt is kívánok hozzá!

Ismeretlen_101886 2010.06.25. 09:17:40

Isten Éltessen Drága Barátném!:) Milió csók

Ismeretlen_119475 2010.06.25. 23:43:14

Boldog szülinapot!!!

Ismeretlen_83123 2010.06.26. 11:16:21

süti beállítások módosítása