hermi irka

Friss topikok

Címkék

Fogászat

2010.06.28. 20:34

szerző: hermi67

Ma ki kellett húzni egy fogamat sajnos. Nem lehetett már vele mit kezdeni-mozgott. A doktornő azt mondta,hogy amíg lehet,maradjon. De már nem tudtam vele enni,mertt akkor fájt. Hát,megszenvedtem. Nem lehetett rendesen elérzésteleníteni-pontosan azért,mert nem volt benne rendesen a csontban. Háromszor ültem be a székbe. A harmadiknál húzta ki. Bár azt mondta,hogy ha még mindig fáj,elküld a szájsebészetre. De én mondtam Neki,hogy nem megyek én már innen sehova,csak fog nélkül:-).   És így is lett. Most már oké,csak megint egy foggal kevesebb. De ez van. Túl vagyok rajta,hála Istennek.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr265359498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_66889 2010.06.30. 13:52:28

Lassan nekem is kevesebb fogam lesz, mint Gergőnek :)))Csomót kihúztak már..Puszik♥

Biababa · http://www.biankababa.blogspot.com 2010.06.30. 18:07:53

Igazi hős vagy! :) Én holnap megyek fogorvoshoz! :( De már szerencsére a végefelé járok!

Ismeretlen_124026 2010.07.02. 15:01:04

Vénülünk és fogatlan banyák leszünk:))))))
süti beállítások módosítása