hermi irka

Friss topikok

Címkék

Néhány dolog...

2010.09.19. 23:08

szerző: hermi67

Először is, a képek a fürődszobáról. Mivel a többi még mindig nincs teljesen kész,úgy gondoltam, megmutatom a fürdőszobát. Szerintem nagyon szép-még mindig elámulok,mikor bemegyek:-):

 

És a bölcsi Nagyon úgy tűnik,Peti szereti. Az első két alkalommal,mikor reggel nem az Ő gondozónője volt, sírt-inkább sikoltott-egy keveset,de hamar abba hagyta. De a harmadik alkalmmal már szaladt be játszani a gyerekekhez. Délben elhozzuk-a férjem megy érte-de mikor én mentem,akkor is nagyon örült. Szaladgált,ugrált örömében,mint egy kiscsikó:-). Űgy volt,hogy jövő héten ott alszik,mert a férjem megy földet mérni-de beteg lett. Ma reggel megitta a tejcsijét-és kb. fél óra múlva köhintett egyet-és zutty,vissza az egész. ez 3-szor fordult elő-de az utolsó,az este 9-es, na az durva volt. Ugyanis épp a kezemben fogtam-mikor totál telibe kapott-az arcom,a hajam, a ruhám-persze az övé is, a padló,a hűtő,és még sorolhatnám. Úgyhogy nagy fürdés ,nagy mosás,és nagy domestosozás volt. Aggaszt a dolog,mert nem tudom,mitől hányt. Jókedvű,egy nagyon picit szörcsög az orra-de cseppentés után csak színtelen váladékot tudtam leszívni,és azt is keveset. Ha éppen nem hányt , akkor játszott. Igaz,enni nem nagyon akart-csak kekszet,ropit fogadott el. De a tejet nagyon követelte. Eddig még lázas sem volt-remélem,nem is lesz. Igazán nem köhög-egész nap kb.3-at köhitett-és az mind hányással végződött. Reggel megyünk a doktorbácsihoz-Ő sokkal okosabb,mint én.

A nagyjaim gyűrik a sulit-jááááájjjjjj,de kááár,hogy elkezdődött!!!

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr225359519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dork@ · http://www.bogyokam.blogspot.com 2010.09.21. 14:04:54

itt jártam,millió puszi nektek!dóri,panka

Ismeretlen_124026 2010.09.21. 19:54:07

Cép lett a fürdi!Tők érdekes ez a zuhanyozó.Ha jól látom akkor mély ???bele lehet ülni ha nagyon akarunk?Még nem is láttam ilyent! Tuti valami virust nyaltatok be.Annyifajta féle van hogy csak na!!

brü 2010.09.22. 14:50:34

Jobbulást Petinek♥A fürdő gyönyörűűűű:)

Ismeretlen_105483 2010.09.23. 20:57:19

Remélem már minden rendben és Peti makk egészséges!!!! a fürdő csodaszép!!!!!! :)))

Ismeretlen_83123 2010.09.24. 12:13:19

Szép lett! :-)
süti beállítások módosítása