hermi irka

Friss topikok

Címkék

Várakozás

2010.11.08. 22:33

szerző: hermi67

Várok,várunk. A hallókészülékre a kisfiamnak. Mert most a jelen álláspont szerint az első hallókészülékét Pesten kell megkapnia a kicsimnek. Ha nem sikerül valamit kiagyalni.De ezt majd csütörtökön tudom meg.

És persze várok rá,hiszen nagyon kellene már. És várom,hogy használjon Neki,Hogy segítsen-és Petikénk megtanuljon végre hallani olyan hangokat is,amiket eddig nem. És tudjon beszélni. Hogy halljam,ahogy anyának szólít. Hogy mondhassa-és én halhassam:szeretlek. Persze,én ezt sokszor elmondom a kis fülébe,egészen közel hozzá-és mindíg mosolyog. És megszeretget,belém bújik.

Fogunk majd mondókázni.Együtt-én is mondom,Ő is mondja majd. És énekelünk is. És tanuljuk a színeket,az illatokat,az ízeket. És még sok mindent. Ami ugye,milyen egyszerűnek tűnik akkor,ha egészséges halló a gyerek. És micsoda ajándék-amit nem is tudunk igazán felfogni-hiszen természetes. Vagy mégsem?

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr275359529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_66889 2010.11.09. 10:33:16

♥♥♥

dabri 2010.11.09. 13:20:18

megsirattál:(

Ismeretlen_146138 2010.11.09. 13:24:02

Hermi! Drukkolok Nektek ezerrel!.):):) Most biztos én fogok hülyeséget kérdezni, de tképpen a beszéd az megvan Kökölyszinek vagy most tanítani kell majd Őt beszélni??Írjál róla hogy ez hogy működik ilyenkor.. szerintem többünket is érdekel. Puszi és ölelés Nektek! PÁ

Vera 2010.11.15. 11:04:38

Petinek milyen hk-ja lesz ha meg lehet kérdezni? Csak úgy érdekelne. Amúgy biztosan eredményesek lesztek! Drukkolok én is!
süti beállítások módosítása