hermi irka

Friss topikok

Címkék

Napok

2010.11.16. 20:44

szerző: hermi67

Na,azok telnek nagyon. Mindjárt itt a Karácsony.

Fáradt vagyok. Sokszor alig állok a lábamon. És mindig millió elintézni való van. Soka a munka a munkahelyemen,itthon pedig folytatódik.

Petinek még nincs csigája(hallókészülék,de Levinél is így neveztük el,és Petinél is így fogjuk hívni). persze Levim már hallókészüléknek hívja régen,de kicsi korában csigának nevezte. Hogy milyen lesz Neki,Vera? Hát nem tudom még. Levinek Videxe van-Neki nagyon beválik. Gondolom,a kicsinek is az lesz,próbából. Már csak a közgyógy.l igazolványra várunk-és persze némi pénzre,mert hogy az is kell hozzá.

Egyébként mostanában Peti nagyon agresszív lett-itthon. Engem rendszeresen megpróbál bántani-nagyon elkeserít. Soha egyik nagy fiam sem csinált ilyet. És ami elszomorít,az,hogy nem csak akkor,amikor valamit nem engedek Neki,hanem csak úgy spontán. Pl. mikor megyek érte a bölcsibe. Ahogy meglát,odarohan,ölelget,de amint kiérünk az udvarra,megőrül a gyerek. ordít,ahogy a csövön kifér-és megpróbál megütni,megmarni. Vagy ha felébred éjjel,nyekereg,én megsimogatom-és Ő mar vagy üt. Sokszor van ilyen. és nem tudom hova tenni. Nem is értem. Persze nem csak engem,hanem a család többi tagját is próbálja fenyíteni. Nyilván nem engedjük Neki,de akkor sem értem,hogy mi ez. ha valakinek van valami okos ötlete-már ha olvas még valaki néha-leírhatná Nekem pár sorban. Több ember több tapasztalat.

A bölcsiben nagyon jó fiú,imád menni,játszik,eszik,alszik,bohóckodik. Mindig kifigyelem,mikor megyek érte-állandóan fülig ér a szája.

Nem akarja a szobatisztaságot-bár vennem kell egy WC-szűkítőt-az biztosan érdekesebb lesz.

Nem beszél, csak hangokat ad ki továbbra is. Bár a cumira mintha azt mondaná,hogy mamma. De lehet,hogy csak bebeszélem.

A nagyok jól vannak. Levikém nemsokára felvételizik(január 22). Édesem,de fog izgulni:-). Hát még én!!!!:-D.

Most ennyi,mert itt nyűg már megint rajtam%-O.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr825359532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_83123 2010.11.17. 11:32:08

Szerintem le is írtad a megoldás kulcsát: "A bölcsiben nagyon jó fiú"... azaz: ott visszafogja magát és alkalmazkodik, ami egyáltalán nem könnyű feladat... valahol viszont ki kell jönnie a feszültségnek, és hol máshol, mint otthon. Szerintem csak legyetek vele türelmesek, szelíden magyarázd el, hogy ez fáj, fogd meg a kis kezét és mondd neki, inkább cirózz a kis kezeddel, azt anya jobban szereti. És puszild meg. Én így csinálnám. Más biztos, hogy máshogyan. Nekem ez bejönne. De minden gyerek más. Viszont egy próbát megér, mert meg fogja érteni. Te pedig meg fogsz nyugodni. Puszi :-) ♥

Biababa · http://www.biankababa.blogspot.com 2010.11.17. 21:24:48

Nekem is ez volt az első gondolatom, mint amit Marigold írt. Türelem, türelem rózsát terem. :)

Ismeretlen_66889 2010.11.18. 11:19:57

Nekem Petra ilyen, az oviban egy kisangyal volt mindig is, de itthon...ezen ne csodálkozz! Pusza drágám♥

Vera 2010.11.19. 21:43:31

Hermi! Nagyon köszi a választ! Nekem is videxájkia9-em van, minden audiológus azt mondja, hogy jó készüléket kaptam. Én is szeretem, bár nekem szerintem jobb a hallásom mint Petié, de akkor is jó a videx. Közgyógyra jár nekem a hallóka is, az elem is, az illeszték is 18 éves korig, meg van a hallókámon TB támogatás is, úgyhogy jó. Már használom egy pár hónapja, én tudom, milyen hallani, mert nemrég veszítettem el az ép hallást, úgyhogy össze tudom hasonlítani, és nagyon kellemes a hangzása. Egyébként nekem 95 dB-nél vannak a mély hangok és a magasak majdnem ép tartományban, ez elég ritka. Az aaaaa-t pl egyáltalán nem hallom, de az s, sz, c, cs, t, f hangokat nagyon jól. Drukkolok nektek ezerrel! Menni fog! Sikerülni fog! Tudom, hogy te és Peti együtt fogtok működni és jól fognak telni az első évek! Hajrááá! Szívből szorítok nektek én is! Na, ez jó hosszú lett de remélem szivesen olvasod.
süti beállítások módosítása