hermi irka

Friss topikok

Címkék

Kórházasdi

2010.12.19. 17:20

szerző: hermi67

Ezt játszom immár 3 hete.

azzal kezdődött,hogy anyukám befeküdt az egyik bel.osztályra kivizsgálásra-különböző panaszok miatt.Kis is derült,hogy diabetes insipidusa van-amit persze lehet kezelni. De mivel meglehetősen rossz körülmények között él,megbeszéltem az ápolási osztály főnővérével,hogy nem tudná-e felvenni egy kicsit-amíg  meg nem erősödik. Felvette,sőt,tartotta Neki a helyet,és ezen a héten hétfőn befeküdt oda. Ott 3 hónapig lehet térítésmentesen,melegen van,nem kell költeni a kicsi nyugdíjából. Anyu is szívesen vette,mert legalább a telet kihúzza ott-nem kell csúszkálni és kínlódnia a hóban. szerdán a tesómék hoztak neki rántott húst,amit szerintem egy az egyben megevett-és epés görcse lett. Csütörtökön nem adtak neki,csak keserű teát,és utána infúziót,merthogy hányt.És a főnővér mondta nekem,hogy nagyon sok gyógyszert szed,lecsökkenti egy kicsit neki. Hát,igen,anyum sok sok éve gyógyszerfüggő-bár ezt mindig tagadta. És bizony a csökkent gyógyszer miatt elvonási tünetei lettek(szerintem). Zavart,össze vissza beszél, pelenka kell alá, azt sem tudja hol van. Éjjel kiabál. Tegnap kiültettem ülőkocsiba,és kitoltam a társalgóba. Ott megetettem-de olyan,mint egy gyerek. Fogtam a kezét-és elkezdte tördelni az ujjaim. Mondom Neki, Anyu,jujj,mit csinálsz? erre Ő: össze akartam hajtani,mert olyan hosszú!:-(. Meg rám néz,és közli velem:holnap van május elseje! Szörnyű! Szerdán még teljesen ép volt az elméje-azóta meg!!!! Nem is tudom,mi lesz.

De hogy ne legyen elég a jóból, a másik osztályon meg nagymamám-aki lassan 88 éves lesz! Ő is zavart volt-de "csak" a folyadék hiánytól. Szerinte pedig kamerával figyeltek meg bennünket, nem szabad csak halkan beszélni. És apám se jöjjön hozzá(szegény apu 97-ben meghalt), mert Őt is felveszik. Persze mamám az egyik fiával él együtt Fegyverneken-akinek mozgásszervi betegsége van,és évente kétszer 3 hetet kórházban kell töltenie itt Szolnokon, egy másik kórház mozgásszervi rehab.osztályán. És mivel mamám már nem maradhat egyedül-Ő is befeküdt. csak a 3.napon mélyvénás thrombosist kapott-így átkerült abba a kórházba,ahol én dolgozom. Így aztán a munkám mellett folyamatos kórházi kóborlást végzek-a két öregasszony az egyikben- az unokabátyám a másikban. Még jó,hogy az egyikben dolgozom, a másik pedig 10 perc sétára van tőlünk! Hol a pisis,hol a hányós ruhát mosom,hozom viszem.

Nem tudom,mi jön még-anyukám nagyon elkeserít.-(. Nem tudom,lesz-e még valaha "normális",vagy a már egyébként is öreg szervezete nem tudja feldolgozni a sokkot,amit a gyógyszercsökkentés okozott. Persze,amíg nem csökkentették,addig is baj volt Vele-állandóan kába volt,alig forgott a nyelve,sokszor elesett otthon,annyi gyógyszert szedett be. Persze,ha megkérdeztem,Ő semmit nem vett be! Nem is tudom,talán egy hónapban 1szer tudta vele normálisan kommunikálni-de ahogy hazaért,onnantól számítva két óra múlva már nem lehetett érteni,amit mond:-(.

Most nem túl jó ez a része az életemnek-még jó hogy a gyerekekből erőt tudok meríteni! Nem is tudom,mi lenne velem nélkülük!

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr545359539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_129282 2010.12.19. 20:37:19

jaj drágám:( annyira, de annyira sajnálom:( Nem is tudom mit mondjak. Remélem anyukád jobban lesz, meg persze a többiek is, de gondolom anyud visel meg a legjobban:( Nagyon nagy ölelést küldök Nektek. Kitartást♥♥♥♥

Ismeretlen_66889 2010.12.19. 20:48:53

Jobbulást anyukádéknak♥Kitartás drága, tudom nem lehet könnyű :(

Ismeretlen_124026 2010.12.20. 20:53:16

Kitartás nektek drága!!

Ismeretlen_146138 2010.12.20. 22:36:51

Drága Hermim! Így elsőre csak egy pozitív gondolat: ÖRÜLÖK, hogy legalább néha itt hallok (olvasok) felőletek. Mindennap nézem van-e új post. AMi a többi írásodat illeti, hát az elszomorító és borzasztó, de drukkolok hogy jól alakuljanak a dolgok és javulás álljon be. Kicsi kökölyszinek hogy áll a készülék ügye? Végül is mentek újabb vizsgálatra illetve mérésre? NAgyon sok pusszancs, ha esetleg nem találkoznánk kívánok nektek Békés Boldog Karácsonyt!!!♥♥♥♥♥

Ismeretlen_83123 2010.12.20. 23:36:18

Jujj, sajnálom nagyon. :-( Nem is tudtam, hogy anyukáddal ilyen gondok vannak. Hány éves? Kitartás... bár sejtem, jobb nem nagyon lesz már. Puszik (szivecske) - laptop nem tud szivecskét... :-/

Sidó Zoltán 2011.02.11. 11:57:36

Gyönyörűen, életszerűen és őszintén írsz. Én még ilyen fájdalmasan szép "amatőr" naplót soha sem olvastam. Ki is nyomtatom a feleségemnek, mert rengeteg közös kapcsolódást, érzést vélek felfedezni, amiből tanulni lehet. A'sszem jó barátnők lennétek... De ami több: írásaid nekem is sokat jelentenek, lévén a hallás-problémában mi is érintettek vagyunk, apai szívem pedig nagyon szomorú.
süti beállítások módosítása