hermi irka

Friss topikok

Címkék

Már megint elaludt....

2011.02.04. 19:35

szerző: hermi67

...Péter Mór este fél hét körül. Mert persze ma nem aludt semmit ebéd után,és addigra totál kibukott.Megfürdettem,hátha kicsit feléled-mint általában fürdés után. Végig ordította,de mint a sakál?-). Semmi nem volt jó Neki, ha folyt a víz,azééé üvöltött,ha elzártam,akkor azééééé:-D. Úgy kelett belehajtogatni a ruhájába-persze hosszas hadakozás után. Végig üvöltött,fetrengett az ágyon,ga megsímítottam,akkor rúgkapált üvöltve,ha eljöttem mellőle,akkor még jobban. Szóval tiszta ziz volt a lelkem:-D))). De nem lehet rá haragudni,olyan kis lüke. És egyszer csak,minden átmenet nélkül elaludt-édesen szuszogva:-).

Mint kb. 3 napja, akkor is 6 körül. Ült az eteőszékben,túrór rudit evett, és nézte a pingvines mesét. Én a konyhában voltam,de furcsállottam,hogy elcsendesedett. Hát az én kis majmom,előre nyújtott kézzel, az etetőszék témláján nyugtatva fejecskéjét, egy fél túrórudi társaságában durmolt:-D. Annyira édes volt-de olyan hülye vagyok,nem fényképeztem le. Na,mejd legközelebb!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr665359558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_66889 2011.02.05. 14:07:07

Hát haláli :D:D Gergőnél is van, hogy nem alszik délben, mondjuk ha reggel később kel, de simán kibírja estig, pedig ha Ő alszik akkor bizony húzza agy 3 órán át :D

Ismeretlen_83123 2011.02.08. 12:55:27

pontosan azt akartam írni, h legközelebb fényképezd le a kis drágát. :)

Molnár Erika 2011.02.08. 18:50:35

Szia Hermi, én Brüsszelből - Belgium olvaslak, bár egy kis idő kimaradt, mert gépet cseréltem, és a kedvenceimet nem tette át az új gépemre férj, de újra olvaslak. Nagyon drukkolok Neked - a nagyfiadnak a felvételihez, - a kicsinek, hogy mielőbb megoldódjon ez a fülmizéria, és legalább a hallókészülékkel halljon - és persze utána beszéljen Neked sokat-sokat, - Férjednek, hogy kapjon már egy jó állást, - Neked meg hogy bejöjjön már az a lotto 5-ös! Erika
süti beállítások módosítása